Klein shoplogje

Vandaag was ik onverwachts al om half 12 uit school. Wat echter wel weer zeer slecht geregeld was op school zoals gewoonlijk maar goed dat mag de pret niet drukken. Ik trakteerde mezelf op een bezoekje aan de stad ! Heerlijk even het verstand op nul en even wat tijd aan mezelf besteden. Er is namelijk een onwijs drukke tijd aangebroken over een dikke week heb ik toetsweek en intussen zijn we al begonnen met de laatste stof van de volgende periode (omdat we anders tijd te kort zouden hebben) . Hierdoor loopt de lesstof dus door elkaar en ook de deadlines voor een aantal grote projecten loopt bijna af (al loop ik aardig op schema als ik naar vele andere kijk🙂. ) Dat geeft me gelukkig een stuk rust in alles. Daarnaast moet elk WEEKEND werken omdat ik opeens door de weeks niet meer sta ingeplant en dat betekend dus dat ik op dit moment pas 29 januari een vrij dagje heb… een zwaar vooruitzicht moet ik toegeven.

Daarom dook ik vandaag eventjes de stad in en verwende ik me met spulletjes die ik kocht van de adukibonen die ik tijdens mijn verjaardag van mijn lieve dinnetjes heb gekregen😀.
Bij de bodyshop is de sale weer bezig en die is altijd geweldig… ik kocht een mega grote fles badschuim (normaal is een kleine al 8 euro) voor maar 5 euro en die is dus 2,5 keer zo groot !! Met die fles doe ik echt maanden (mijn andere is bijna op) dus dit komt mooi uit. Ik twijfelde ook nog over een geurtje waar ik al maanden over twijfel maar besloot die uiteindelijk nu nog niet te nemen aangezien ik pas een nieuwe parfum heb gekocht en er nog 1 heb staan van mijn b-day. Dus die kan altijd later nog halen🙂.

Verder kocht ik zo’n onwijs leuke top bij de H&M. Ik zag hem hangen en ja ik was gewoon opslag verliefd helemaal mijn ding. Ik moest hem passen en hij zat ook nog eens goed… Ik zou hem in de zomer evt met een legging kunnen dragen maar voor nu vind ik het onwijs leuk op een spijkerbroek met een vestje of colbertje erover😀. En hij was maar 12 euro.

 

 

 

 

 

En verder kocht ik nog een nieuwe broek bij de vera moda. Deze spijkerbroeken vindt ik echt top… Ik heb ze intussen in 3 kleuren. Het zijn dus allemaal de zelfde broeken maar dan dus in een andere kleur. Ik heb de grijze, zwarte en sinds vandaag dus ook de donker blauwe jeans. Deze jeans zitten bij mij erg lekker en ze zijn maar 26 euro wat ik geen geld vindt voor een spijkerbroek. Veel van mijn spijkerbroeken zijn echt erg versleten en zouden eigenlijk weg moeten maar omdat daar een drama in ben, ben onwijs blij met dit nieuwe aan koopje🙂

3 gedachtes over “Klein shoplogje

Geef een reactie

