Stilte voor de storm


De laatste tijd eigenlijk niet zoveel geblogd, om verschillende redenen eigenlijk. Aan de ene kant heb ik onwijs veel te vertellen maar ook weet niet. Vorige week bijna een hele week plat op bed gelegen en me zelfs ziek moeten melden van mijn werk. Daarnaast nog een drukke tijd met de laatste deadlines in zicht voor de grotere projecten van school. Aankomende week weer een examenweek voor de boeg waarbij gepresteerd moet worden en de laatste 5 lesweken breken daarna aan voor mijn afstudeer stage begint.

Onwijs druk dus allemaal ! Ik probeer ‘rustig’ te blijven en de rust te vinden die ik nodig heb. Merk dat alles me veel energie kost en ik moeite heb met het maken van keuzes die er de komende tijd gemaakt moeten worden. Wel of niet gaan door studeren, stage en tal van andere dingen die door mijn hoofd spoken. Daarom probeer ik voor mezelf even de rust te vinden die nodig heb en hopelijk maak ik de keuzes die uiteindelijk goed blijken te zijn moeilijk !

3 gedachtes over “Stilte voor de storm

  1. waar vind jij die mooie plaatjes altijd..?/😄
    maak de keuzes die het beste voor je voelen.. maak ze niet te snel maar denk ik goed overna maar volgens mij doe jij dat altijd wel..
    Succes ! xx

Geef een reactie

