A wall of good memories

Intussen woon ik al bijna 7 maanden in mijn nieuwe huisje. En wow wat voel ik me hier thuis. Ik heb voor eerst niet het gevoel dat ik opzoek moet naar een andere ruimte omdat ik misschien ergens anders iets beter kan krijgen ! Mijn woning is helemaal ingericht zoals ik het wil en geeft me echt het ‘thuis’ gevoel. Als er iets is zijn er genoeg mensen om me heen waar ik even kan aanbellen en wat kan vragen. Of dat nu gaat om een blikopener, een oppas voor Wizzel of gewoon een gezellig filmavondje het kan allemaal. En aan mijn mooie huisje kunnen foto’s ook niet ontbreken… Altijd al heb ik in mijn woning of slaapkamer veel foto’s gehad. Foto’s bezorgen me altijd weer een glimlach op mijn gezicht en doen me denken aan mooie momenten. Van de week heb ik verschillende foto’s vervangen dus ik geef jullie een kijkje in mijn lijstjes !

Mijn fotolijstjes uit Disney hebben een plaats gekregen met foto’s van afgelopen 2x in disney

 
Mijn fotowand en fotolijstjes in mijn inbouw kast !

Mijn lieve peetkindje🙂


Mijn wandplankjes🙂.

Hebben jullie veel foto’s in je kamer/huis staan ?

3 gedachtes over “A wall of good memories

Geef een reactie

