Dagje Amsterdam :D.

Ik heb zoveel te vertellen en zoveel dingen die ik wil delen maar het leek afgelopen week een beetje alsof ik in een achtbaan zat. Alles ging maar door. Maandag,woensdag en donderdag avond moest ik gelijk vanuit school door naar mijn werk en moest ik tot laat in de avond werken terwijl de wekker weer gewoon vroeg ging. Dinsdag avond zat ik tot laat alles af te werken voor school omdat de overige dagen daar geen tijd meer voor zou hebben. Het was echt een heftige week voor me. Blij dat hij bijna voorbij is. Alsnog wil ik nog even een verslagje typen over mijn dagje Amsterdam vorige week !

Vorige week zondag ging ik namelijk met Jacolien een dagje naar Amsterdam. En ik ben echt gek op Amsterdam zoals jullie intussen wel weten. Jacolien vroeg me een paar weken geleden of ik zin had om mee te gaan naar the dungeons in Amsterdam. Ze had gratis kaartjes en kon maar tot februari. Echt per toeval was ik vorige week zondag vrij en zij ook. Dus dit gelijk vast gezet. We spraken al vroeg af maar uiteindelijk hadden we alsnog tijd te kort haha. We zochten gelijk het ‘spookhuis’ op. Ik was echt onwijs gespannen door alle verhalen wat ik er over gehoord had. Ik dacht echt dit wordt vreselijk eng haha.

Achteraf ? Nou ik vond het totaal niet eng. Ik ben één keer in het begin geschrokken omdat ik denk ik nog zo gespannen was. Maar naarmate de tour verder ging vond ik het ook steeds minder eng worden. Ik vond het wel leuk gemaakt allemaal. En je kreeg een stuk mee over de geschiedenis van Amsterdam vroeger.Vond het ook allemaal heel goed te volgen stukken waren in Engels en in Nederlands door elkaar. Zodat iedereen het kon volgen. Op het einde was er een achtbaan waar ik niet in wilde omdat Eefje dacht dat die over de kop ging (en dan ben dus altijd onwijs misselijk). Dit aangegeven en mocht ik die gewoon overslaan. Jacolien ging wel en achteraf bleek dat die helemaal niks voor stelde en je alleen keertje omhoog en omlaag ging. Als dat had geweten was er wel gewoon in gegaan haha.


Toch onwijs genoten en gelachen. Na ons bezoekje aan het spookhuis gingen we een hapje eten. Jacolien had nog bonnen voor La Place dus gingen we daar eten. Was onwijs druk daar ! Toen hebben we nog snel een rondje centrum gedaan maar de tijd vloog voorbij en intussen was al 16.00 uur geweest. En zijn we richting het Compagniecafé gegaan. Ik wilde al zo lang een keer naar een editie van Vip Live. Gewoon omdat ik de sfeer op foto’s altijd zo onwijs gezellig vond uitzien en me die deed denken aan vroeger de tijd dat ik altijd naar Taxe ging. Dat was ook echt wat ik er van verwachte. Een kroeg waar mensen liedjes ten gehoren brengen waar je mee kan mee zingen. Samen met een hapje en een drankje. Ik kwam er pas later achter dat die dag ook een editie zou zijn (had wel eerder gelezen maar verder niet meer over nagedacht.

Toen zag staan Jacolien gevraagd die het gelijk een leuk idee vond. Dus zijn we daar dus ook heen gegaan. En het was echt precies wat ik er van had verwacht. Gezellige tafeltjes enz. Omdat we vrij laat waren was er nog maar 1 tafeltje vrij achteraan dus hebben we die maar genomen. Deze editie deden er niet zoveel mensen mee die ik kende. Ik kende alleen Sarah, Jon,Carolien en iemand waar de naam even niet meer van weet. Maar dat was helemaal niet erg. De sfeer was zo onwijs gezellig en er kwamen leuke liedjes voorbij. Sommige mensen waren echt goed, andere juist niet. En hoewel ik wel een beetje ging voor Sarah vond ik haar ditmaal echt niet goed. De nummers die ze deed vond echt niet mooi gezongen.

En hoewel ik in begin beetje bang was dat ik me ongemakkelijk zou voelen bij feit dat er vaak veel bekende mensen aanwezig zijn die ik misschien nog kende uit de tijd van ONM en GTST was dat gelukkig helemaal niet zo. Er waren zeker wel bekende mensen. O.a Anna en Bart waren er en die wat Edwin speelde in Gtst (weet zijn echte naam even niet). En damn hij zag er nu heel anders uit met een baardje enz. Normaal gesproken vind dat niet mooi bij een man maar bij hem vond ik het een hele verbetering😛. Ik heb er wel bewust voor gekozen mensen niet aan te spreken of op de foto te gaan enz. Had wel graag even praatje met Sarah gemaakt maar de grootste tijd heb der in drukke café niet eens gezien. Alleen toen zij weg ging zag der van wat mensen afscheid nemen en leek ze best wel haast te hebben en zag ze mij verder niet dus heb besloten dat ook gewoon zo te laten. Jacolien en ik hebben onwijs leuke avond gehad en vonden het beide zeker voor herhaling vatbaar !

I love Amsterdam !!

4 gedachtes over “Dagje Amsterdam :D.

Geef een reactie

