Haat aan carnaval !

In een groot deel van Nederland zullen mensen er niet bij stil staan dat Limburg en Brabant zijn om getoverd in een heuse carnaval gekte. De meest foute outfits worden uit de kast getrokken, bij veel meiden is het gelijk een uitstekende gelegenheid om zich zo hoerig mogelijk te kleden. En het hele jaar wordt er gespaard om zich helemaal klem te kunnen zuipen met deze dagen op de meest vreselijke en foute muziek die je maar kan bedenken. Want jawel de carnaval is weer aangebroken in het land.

Ik vind het zelf echt VRESELIJK…. Ik kan er nog geen 5 cent aan uitgeven en kan der ook totaal niet van genieten. Als kind had ik dit al. Mijn ouders vierde wel altijd carnaval en ik zat de hele middag dan te zeuren of we nog niet naar huis gingen. Daarna werd ik ouder en maakte vriendinnen me zo gek om mee te gaan. Vaak belde ik na een paar uur mijn ouders op of ze me wilde komen halen. Ik vind het gewoon verschrikkelijk en echt niks aan. Dit jaar moet ik alle dagen werken met carnaval. Het positieve daaraan vind ik dat ik geen geld uitgeef maar verdien…. maar daar is dan ook alles mee gezegd. Klanten die onwijs zat zijn en denken dat ze leuk zijn, dingen die er gejat worden als je een seconde niet oplet en mensen die onwijs asociaal zijn omdat ze zoveel alcohol op hebben en niet weten wat ze doen. Wat ben ik blij als dit weer achter de rug is en de carnavalspakjes weer ver zijn opgeborgen in de kledingkast !

5 gedachtes over “Haat aan carnaval !

  1. Ookal ben ik een echte Brabander ik haat met je mee..
    heb er ook nooit iets aan gevonden, ik ging altijd een aantal dagen naar familie in zeeland met de carnaval dan kreeg ik er zo min mogelijk van mee😄
    Blij als het weer voorbij is ennuh eens met wat je erover schrijft..

    Succes met werken..

Geef een reactie

