Einde vakantie in zicht…


Na een week ‘vakantie’ loopt mijn vakantie alweer ten eind. Eerlijk is eerlijk de tijd is echt voorbij gevlogen en ik heb gevoel dat niet eens vakantie heb gehad. Misschien komt ook wel dat ik alsnog 5 dagen heb gewerkt en ik me ook moest voor bereiden op de aankomende toetsweek. Morgen moest ik eigenlijk ook werken maar heb ik mijn dienst kunnen afgeven en vandaag had ik geruild zodat ik 2 dagen heb om te kunnen leren. Hoewel ik nog steeds moeite heb om me er toe te zetten heb ik vandaag toch wat tijd in de boeken door gebracht en heb ik oefenopdrachten gemaakt. Morgen wil nog keer doornemen en er voor gaan zitten en die komt hopelijk goed volgende week. Een week waar ik wel tegen op zie omdat deze periode veel korter duurde als anders. Daarna begint mijn stage waar ik ook erg benieuwd naar ben en wel beetje tegen op zie.

Ondanks dat de vakantie voorbij is gevlogen heb ik niet stil gezeten en heb ik naast het werken en samenvattingen maken tussendoor ook wat tijd aan mezelf besteed. Dinsdag ging ik op ‘ziekenbezoek’ bij Eefje die is geopereerd. Was fijn om haar weer te zien en gelukkig ging al stuk beter waardoor we wel al wat rustigs konden ondernemen en zijn toen dus naar de film geweest. Mooie en heftige film namelijk achtste groepers huilen niet. Dit gaat over een meisje wat leukemie krijgt.

Daarnaast heb ik EINDELIJK een nieuwe gsm. Ik mocht al even een nieuwe maar eigenlijk wilde ik nog geen afscheid nemen van mijn huidige telefoon. Na lang twijfelen heb ik nu toch een nieuwe namelijk de Galaxy s2. Ik moet er echt ontzettend aan wennen nog maar ik heb nu wel een veel voordeliger abonnement als eerst. Dus ik ben er zeker wel blij mee. Verder heb ik na ontzettend lang twijfelen een nieuwe krabpaal voor Wizzel gekocht. Die wat hij nu had was stuk en hierdoor ging die steeds vaker mijn bank gebruiken als krabpaal. Die dingen zijn niet goedkoop en ik twijfelde al onwijs lang over een nieuwe. Deze maand had ik echter geld over en was er een kortingsactie van 20%. Ik besloot daarom er gewoon één te kopen.

Inmiddels staat die in elkaar en Wizzel moet er nog erg aan wennen… Er wordt wel gebruik van gemaakt om de nagels aan te scherpen maar liggen of zitten doet die er nog niet echt op als thuis ben. Vanochtend zat die er opeens wel op om naar buiten te kijken dus ik hoop dat het goed komt en er veel gebruik van gemaakt gaat worden.

Verder had ik deze week met oud klasgenootje afgesproken die ik al onwijs lang niet gezien had en hebben we s’middags een hapje gegeten… keek ik een filmpje bij mijn overbuurvrouw en kwam Carlijn op bezoek. Best een rustige week dus al was dit ook wel een beetje een keuze omdat tijd wilde nemen voor school…. en er dadelijk juist een HEEL drukke periode aan komt.

2 gedachtes over “Einde vakantie in zicht…

    • Ja, mooie mobiel! De galaxy s2 is echt cool! Ik moet het nog 2 jaar doen met een heel oude.. Een samsung schuifding van 10 jaar oud .Zucht. Succes met school minnenkort!

Geef een reactie

