Bospop 2012.


Vol afwachting heb ik zitten aftellen naar de bekendmaking van de line- up van festivals. Elk jaar vind ik het weer een feest om heen te gaan. Ik verwachtte zoveel van Pinkpop er gingen een heleboel geruchten als The Deaf,Nickelback,Evanescence, Within temptation, Linkin Park enz. En ja ik verwachtte er dan ook heel veel van. Ik dacht echt hier wil ik heen. De enige naam die bevestigd werd uiteindelijk was Linkin Park. Een grote tegenvaller voor mij. Andere namen die werden bekend gemaakt liep ik ook niet warm van en besloot dan ook gelijk geen kaartje te kopen. Er moeten nog 5 namen bekend worden gemaakt dus het is wel een mogelijkheid dat deze namen nog steeds komen maar dan is dus grote kans dat er geen kaarten meer zijn. Nou ja jammer maar helaas.

Echter de Line-up van Bospop sprak me dit jaar al gelijk een stuk meer aan. Ik was destijds al verrast dat Lenny Kravitz was toegevoegd maar daar zou ik er niet voor naartoe gaan. Later kwam daar ook nog Alanis Morrisette bij maar beide stonden op een andere dag. Vorige week werd er opeens een groot deel van de line-up bekend gemaakt en toen ik daar Gavin Degraw bij zag staan was ik gelijk razend enthousiast. Beth hart komt ook (en dit vind de vriendin waarmee ik ga helemaal geweldig) en ed kowalczyk komt ook ! Dit is de zanger van Live. Ik vond Live vroeger destijds geweldig en paar jaar geleden heb eerder naar tour datums van deze zanger zitten kijken.Dus ben hier zeker erg benieuwd naar.

Omdat nogal onduidelijk was of ik dat weekend wel of niet met vakantie zou gaan (want een vriendin en ik hadden wat leuke aanbiedingen gezien) kon geen kaartje kopen. Na lange discussies en de onzekerheid dat die vriendin wel of geen vakantie kon krijgen al dit weekend zijn de plannen helemaal omgegooid en gaan houden we sowieso 9 juli aan. Dus heb ik gister alsnog de kaartjes voor Bospop besteld. Hoewel ik eerlijk gezegd helemaal geen geld heb daarvoor deze maand heb ik het geld even van mijn spaarrekening gehaald. Heb er wel nog even over getwijfeld maar aangezien ik er onwijs graag heen wil en Pinkpop het toch al niet werd dit jaar vond ik dat ik dit kaartje verdiende. Het weekend van 7 en 8 juli krijg ik namelijk officieel vakantie. En na een onwijs drukke periode met stage die nu in vooruitzicht staat vind ik dat ik na die drukke tijd wel dit leuks verdiend heb. Het aftellen kan dus beginnen😀

4 gedachtes over “Bospop 2012.

Geef een reactie

