Weekend !!


EINDELIJK !! Ik heb er echt naar toe geleefd, ik heb eindelijk weekend… 2 dagen even geen werk of stage. Na 16 dagen non-stop stage en te hebben moeten werken was ik vooral de laatste dagen zo aan het aftellen. Ik ben al paar dagen ook niet helemaal fit. Misschien ook wel omdat het allemaal eigenlijk te veel was en ik even ‘rust’ nodig heb. Hoop elk geval niet dat ik echt ziek ga worden komende twee dagen maar gewoon kan genieten van mijn lieve vrienden zien, genieten van muziek en even de afleiding hebben in leuke dingen. Ik hoop dat het zonnetje toch nog gaat schijnen dit weekend (ook al zijn de verwachten op dit moment wat minder). En het goede nieuws is al het harde werken is niet helemaal voor niks geweest…. want ik heb intussen de cijfers van de laatste toetsen en JAAAH ik heb alles gehaald. Over één toets had ik nog een onwijs slecht gevoel maar hier heb ik een 5,6 voor gehaald wat betekend dat ik hem toch gehaald heb. Alleen die stage nog en dan heb ik mijn diploma maar daar is nog een lange weg voor te gaan met nog 13 weken stage in het vooruitzicht.

Maar voor nu zeg ik : FIJN WEEKEND !

2 gedachtes over “Weekend !!

Geef een reactie

