Verslagje van afgelopen weekend.


De weken lijken voorbij de vliegen… Hoewel mijn leven op dit moment vooral uit werken en stage bestaat ben ik intussen met mijn derde week stage bezig. Helaas is het einde nog lang niet in zicht maar ik probeer zoveel mogelijk toe te leven naar leuke momenten die op de planning staan en te denken dat als mijn stage erop zit ik gewoon EINDELIJK mijn diploma in handen mag nemen. Afgelopen weekend had ik eindelijk een geheel vrij weekend ! Wat had ik afgeteld en wat keek ik er naar uit. Hoewel ik helaas niet echt fit was ben ik gelukkig toch beide dagen naar de twee concerten kunnen gaan en heb ik de zaterdag kunnen genieten van Within Temptation in het theater in Tilburg en de zondag kunnen genieten van 3 onwijs vette bands in het voorprogramma en als afsluiter Simple plan in het Klokgebouw in Eindhoven.

Beide dagen was ik niet fit en heb ik overdag vooral in bed door gebracht rustig aan gedaan, boekje gelezen, filmpje gekeken en proberen tot rust te komen. Vooral de zondag was ik tijdens het concert ook echt niet lekker en heb hierdoor ook best wel wat van het optreden moeten missen. Ondanks dat heb ik onwijs genoten. Ik had het zo nodig om even afleiding te hebben, even lieve vrienden om me heen te hebben en even lekker te kunnen genieten van muziek.

WT afgelopen zaterdag was een totaal nieuwe show wat onwijs leuk was en zeker een verrassing. Het eerste deel was heel rustig en het tweede deel ging het dak er van af zoals je dat gewend bent en kwamen vooral de bekende nummers aanbod. Een mooie show en zeker een aanrader. En ook de zondag was onwijs gaaf… een totaal andere show en muziek. Maar beide vind ik zo leuk. De zondag had ik letterlijk het gevoel alsof ik in een Amerikaanse film zat. Als je daar een concert in ziet, ziet het er net zo uit. De zelfde sfeer, muziek enz. Ik vond het zo gaaf en het gaf me een klein beetje een onwerkelijk gevoel.

Nog even een paar fotootjes om na te genieten van beide avonden😀


3 gedachtes over “Verslagje van afgelopen weekend.

Geef een reactie

