One tree Hill !!!!!

Ik ben ontzettend kieskeurig…. eigenlijk in ALLES. Maar als ik dan iets heb gevonden wat ik geweldig vind dan moet er heel wat gebeuren wil ik daar van afstappen. Na Dawson’s Creek heb ik lange tijd geen andere favoriete serie gehad. Ik kon dit dan ook eindeloos kijken (nog steeds trouwens). Tot het moment dat ik in een flits One tree Hill voorbij zag komen… ik was gelijk verkocht. En misschien heeft dat er stiekem mee te maken dat deze serie de zelfde magie heeft als Dawson’s Creek dat altijd had. Er waren dan zeker wat overeenkomsten… Deze serie is zelfs in de zelfde plaats opgenomen als Dawson’s Creek destijds.

 Na de eerste aflevering was ik gelijk verkocht… binnen no-time had ik alle dvd boxen en keek ik eindeloos vaak de afleveringen. Afgelopen woensdag was het dan zover na 9 seizoenen werd dan echt de aller aller laatste aflevering uitgezonden van deze geweldige serie in Amerika. Uiteraard kon ik niet achter blijven en zat ik de dag erna gekluisterd aan mijn laptop om hem ook te kijken. Hoewel ik het bij Dawson’s Creek nog steeds niet droog hou bij de laatste aflevering had ik van deze aflevering dan ook stiekem wel meer verwacht. De tranentrekkers zaten er niet echt in en helaas vond ik de afsluiting in bepaalde opzichten erg lijken op die van Dawson’s Creek. Jammer.

Hoewel ik de serie al minder vond worden na seizoen 5 heb ik geen aflevering gemist… Elke keer wist de serie me toch weer te raken waardoor ik verder bleef kijken… al denk ik dat ze bij seizoen 5/6 misschien beter hadden kunnen stoppen op het hoogte punt. Deze serie blijft hoe dan ook één van mijn favorieten en zeker de eerste 4 seizoenen kan ik zowat dromen. Geniet nog éénmaal van Gavin Degraw met die ooo zo bekende titelsong : (zelfs mijn kat herkend dit nummer haha)…

2 gedachtes over “One tree Hill !!!!!

  1. Oooh dat heb ik ook een tijdje gevolgd, nu niet meer want ik heb het veel te druk met al die andere series die ik volg hihi🙂 alhoewel Chad wel errug sexy is!

Geef een reactie

