Home makeover…


Ik ben echt zo iemand die onwijs snel raakt uitgekeken op mijn inrichting… zodra alles staat ben ik alweer bezig met hoe ik het nog meer kan neerzetten. In mijn vorige woning heb ik regelmatig alles omgegooid… door het bed om te draaien de bank eruit enz. Ik woon nu bijna een jaar in mijn nieuwe woning en eindelijk heb ik voor mijn gevoel mijn plek gevonden. Ik voel me hier nog steeds ‘echt’ thuis. Maar dat neemt niet weg dat het niet gaat kriebelen qua inrichting. Van de week heb ik mijn eettafel omgedraaid… Eigenlijk als voornaamste reden dat ik veel aan deze tafel zit voor schoolwerk en als de tafel in deze weg staat kan ik aan de linkerkant een soort studie hoekje maken… Maar nu het zo staat twijfel ik wel een beetje wat nu lijkt het opeens veel ruimer aan de andere kant van mijn kamer…

Al langer wilde ik een klein tafeltje naast mijn bank, ik heb onwijs lang naar een tafeltje gekeken bij de xenos maar elke keer twijfelde ik daar over en nam het niet mee…. Vandaag dus naar de Ikea gegaan om wat spulletjes en dus ook een tafeltje gekocht… in elkaar gezet en vervolgens flink lopen schuiven met alles want ik wist niet hoe ik het wilde hebben en ik twijfel eerlijk gezegd toch niet voor het tafeltje van de xenos had moeten gaan. De bank staat nu dus ook recht waardoor er aan de linkerkant ook een grotere ruimte is ontstaan… Ik wil heel graag nog een ladekastje wat daar dus wel goed zou kunnen… Maar ik wil het ook niet te vol. Die ladekast wil ik echter al sinds het moment dat ik hier woon maar bij mijn verhuizing paste deze kast niet meer in de auto en vervolgens heb ik die kast dus nooit meer gehaald.

Wat vinden jullie ? Was het eerst leuker hoe het stond of nu ? Ik kijk het nog maar even aan… als het zo blijft staan wil ik in elk geval mijn tafellamp andersom hebben hangen (A).

4 gedachtes over “Home makeover…

Geef een reactie

