Verjaardag :).


Op dit moment is onwijs druk met stage en werk waardoor ik naast dit eindelijk niet zoveel dingen onderneem… en het ook hierdoor beetje rustig is op mijn blog. Ik probeer af en toe wat leuks te vertellen of mijn gevoelens onder woorden te brengen om dingen van me af te schrijven maar van de zomer hoop ik weer volop leuke berichtjes te kunnen plaatsen😉.

Vandaag heb ik echter wel wat leuks gedaan hoor… vandaag samen met Eef naar de verjaardag van Jacolien geweest… eerst de trein genomen tot Breda en vervolgens daar verder gegaan met Eefje der auto omdat die met de auto ging was die zo lief om me vanaf daar mee te laten rijden :)…. Bij Jacolien vooral bij gekletst en ons vol gepropt met hapjes. Er was ook nog een andere vriendin dus was wel gezellig. Ook een datumpje proberen te prikken voor ons 10 jarige vriendschap te vieren. Dit jaar kennen we elkaar namelijk 10 jaar… toen kwamen we elkaar tegen op de megafestiatie en waren in die tijd alle 3 helemaal fan van K-otic. We wisselde adressen uit om foto’s te ruilen (dit deden we in die tijd namelijk)…. en zo is er een onwijs mooie vriendschap ontstaan.

We willen een dagje wat gezelligs doen…. waarschijnlijk wordt het een high tea bij Scheveningen of Den haag, nu al onwijs veel zin in🙂. Lijkt me elk geval erg gezellig… misschien nog andere leuke tips voor deze dag ?

3 gedachtes over “Verjaardag :).

Geef een reactie

