Ikea kast


Afgelopen week me toch redelijk bij elkaar kunnen rapen en wat dingen ondernomen. Maandag ben ik na stage samen met een collegaatje van mijn werk naar de Ikea geweest. Ik wil al sinds ik hier woon er zo graag een ladekast bij. Aangezien ik geen rijbewijs of auto heb gaat dit allemaal iets minder makkelijk. En het is zo onwijs vervelend om afhankelijk te zijn van mijn ouders. Voor hun is dit ook alles behalve makkelijk. Gewoon omdat voor mijn moeder al zwaar is om alleen al naar Eindhoven te rijden. Mijn vader is nog steeds constant bij mijn oma sinds het daar zo slecht mee gaat dus een heel gedoe. Daarom vond ik het zo onwijs lief dat T met me mee wilde gaan.

Daar gelijk de kast opgeschreven en een tussenstop gemaakt bij het restaurant waar ik der als dank op eten heb getrakteerd. Helaas niet helemaal een suc6 BAH… het was koud en helemaal niet lekker… maar goed daarna door naar het magazijn en de kast meegenomen. 1 groot drama… dat ding was ZWAAR. Ik kreeg der amper beweging in. Met een heleboel gedoe toch gelukt. Daarna nog eens helemaal krom gelegen van het lachen om dat ding boven te krijgen. En toen dat eindelijk zover was was het de ellende van het in elkaar zetten. Voor mij is het al een drama een ikea tafeltje in elkaar te zetten laat staan die kast :$…. Ik geef toe dat dat best wel erg is haha.

Omdat Jessica de stoelen kwam terug brengen die ze had geleend besloot ze ook maar eventjes mee te helpen en ander half uur later stond de kast in elkaar. Eerlijk is eerlijk niet dankzij mij :$…. want alles wat ik deed was eerder fout dan goed. Intussen heeft mijn kast al overal gestaan maar ik ben eindelijk te vrede :D… Ik ben zo onwijs blij met mijn nieuwe kast en de hulp die ik erbij gekregen heb🙂.

Een gedachte over “Ikea kast

Geef een reactie

