Maken van keuzes

Intussen zit mijn 7de stage week er bijna op… nog ongeveer 7 te gaan… Iedereen in mijn omgeving zegt dan elke keer al 7 weken goh dat gaat snel zeg. Maar voor mij voelt dat heel anders. De stage op zich is niet zo zwaar maar daarnaast het vele werken erbij maakt het onwijs zwaar. Bijna nooit eens een keer echt tijd voor je zelf hebben en af en toe eens een dagje vrij om te kunnen opladen. En deze dag besteed ik 9 van de 10 keer dan ook nog eens om het huishouden een beetje op orde te houden.

Dus nee ik vind niet echt dat de weken voorbij vliegen… ik tel eerder af naar het weekend wat er niet echt is… en als de week weer begint voelt het alsof het weekend eindelijk in zicht is. Ik vind het moeilijk…. daarom heb ik aangegeven op mijn werk dat ik echt even tijd nodig heb voor mezelf en om op te laden. Vanaf volgende week ben ik daarom ook 2 weekenden helemaal vrij. Vrijdagavond draai ik na stage wel nog een sluit tot 00.30 maar de zaterdag en zondag even niks. Het klinkt misschien raar maar ik ben er zo naar uit aan kijken. Al ken mezelf ook weer goed genoeg om te weten dat nooit rust heb omdat ik ook weer denk van als niet werk krijg ook minder loon enz. Maar ik heb die tijd echt even nodig voor mezelf.

Verder zijn er ook wel wat positieve dingen te melden hoor… donderdag had ik wederom een terugkom dag op school waarbij ik aan opdrachten moest werken en de uitslag kreeg van mijn Engels herkansing. Ik heb hem gehaald ! Pff een opluchting wel een niveau lager dan waarbij ik de rest heb afgesloten maar gelukkig heeft dit geen invloed op het halen van mijn diploma. Wat betekend dat ik alle theorie nu officieel gehaald heb. Toch wel een beetje trots op mezelf. Alleen de laatste presentatie moet nu nog en mijn stage.

Vorige week heb ik mijn eerste tussen beoordeling gehad en de eerste stage opdrachten laten aftekenen. BLIJ… tot nu toe alles netjes voldoende afgesloten… geeft me iets meer rust. Als dan gewoon zo door ga zou dit moeten betekenen dat alles voldoende zou moeten halen. Dus de laatste loodjes breken aan en iedereen zegt altijd dat die het zwaarste zijn toch ?

5 gedachtes over “Maken van keuzes

  1. Nog even volhouden meid dat heb je lekker vakantie🙂, trots dat je alles hebt gehaald en nog trotser dat je even wat rijd voor jezelf gaat nemen …. Xx

  2. YEA! Goed dat je het hebt afgesloten, althans een deel, maar hey toch weer een deel. Nog dat andere deel + de andere zeven weken en je bent klaar!😀 Neem de tijd voor jezelf, je hebt dat ook nodig. Doe wat je niet laten kan en geniet gewoon van je eigen tijd.🙂 Good luck en succes nog met je stage!

Geef een reactie

