Koninginnedag 2012

Gister was het 30 april en zit Koninginnedag voor 2012 er weer op. Hoewel ik van veel feestdagen in het jaar een gruwelijke hekel heb vind ik Koninginnedag denk ik één van de leukste feestdagen in het jaar. Ik vind het altijd gezellig overal kraampjes, leuke muziek enz. De eerste jaren dat ik Koninginnedag vierde ging ik elk jaar met vriendinnen naar Amsterdam. Geweldig vond ik dat. Sinds ik op mezelf woon en op station werk is dit echter iets anders. Bij ons werk is er één regel dat er deze dag niemand verlof heeft.

En gister heb ik dan ook niet veel gedaan behalve gewerkt. Ik heb een rustige Koninginnedag gehad. Om 10 uur begon mijn dienst en om 18.00 uur was ik klaar en helemaal gaar. Het was een gekkenhuis. Non stop klanten. Aan einde van de dienst ben ik samen met een collegaatje naar huis gegaan, hebben we een pizza besteld (ik heb nog nooit in mijn leven een pizza laten bezorgen haha). En samen op de bank hebben we GTST en greys anatomy gekeken. Uitgesteld lagen we op de bank en mijn ogen vielen zowat letterlijk dicht. Hierna ben ik dan ook gelijk mijn bed in gegaan en ben ik als een blok in slaap gevallen. Een rustige feestdag dus, maar ondanks dat heb wel een gezellige dag gehad.

Wat hebben jullie gedaan ?

3 gedachtes over “Koninginnedag 2012

Geef een reactie

