Einde….


Misschien voor vele een beetje een raar blogje aangezien ik er niet zo vaak iets over vertel. Zoals ik wel eens heb verteld heb ik voorheen de opleiding media vormgeving gedaan. Ik kan uren bezig zijn met het maken van websites en bewerken van foto’s enz. De opleiding paste dan ook goed bij me. Deze liefde is al jaren geleden ontstaan en mijn aller eerste website was er één op clubs over Rachel van K-otic. Een onwijs goed lopende club in die tijd waar meer dan 1000 de foto’s op stonden. Het bleef kriebelen en ik ging meer leren van fotobewerking programma’s en html.

Uiteindelijk werd mijn eerste officiële website taxeontheweb. Van een rockbandje…. het bandje ging echter uit elkaar en verhuisde naar Amerika waardoor ik er mee stopte. Het bleef altijd kriebelen en samen met een vriendin onderhield ik verschillende clubs op clubs.nl van ONM soap sterren. Toen kwam Yolanthe van Kasbergen in ONM en ben ik destijds een club begonnen over haar. De club groeide uit tot een groot succes en in overleg was niet veel later yolanthevankasbergen.nl geboren. Een tijd waar ik leuke herinneringen aan heb… maar uiteindelijk afsloot met een stuk minder goede herinneringen door haar management. Toch is het zeker een te gekke tijd geweest en een ervaring opzich.

Daarnaast heb ik altijd de website van Jop Joris gedaan. Voor vele een waarschijnlijk onbekend acteur als je geen ONM keek. Andere zullen heb waarschijnlijk kennen als Joost van Walsum. Toch speelde hij meerdere grote rollen in o.a Fort Alpha,S8n8 en ik ben je moeder niet. Meer dan 6 jaar heb ik Jopjoris.nl bijgehouden en beheerd. Ik vond het geweldig om bezig te zijn met een nieuwe lay-out. Foto’s te bewerken enz. Voor deze website werkte ik al eerder mee aan zijn officiële fanclub wat dus uiteindelijk jopjoris,nl werd.

Intussen heeft Jop een carrière achter de schermen gekozen, en door de stop van de soap ONM waar we destijds regelmatig heen gingen is eigenlijk het contact verwaterd. Daarom heb ik vorige week besloten te stoppen met zijn website. De website kost jaarlijks een bedrag waar ik eigenlijk al 2 jaar nauwelijks tot niks mee doe doordat er niks te melden valt. Ergens is het raar om dit af te sluiten… omdat er zoveel leuke en mooie herinneringen aan heb. Maar ik denk dat het een goed moment is om er een punt achter te zetten, en de herinneringen in gedachten mee te dragen en niet meer persee online.

Ik denk dat dat ook één van de rede is waarom ik verder ben gegaan met deze blog… ik miste het om bezig te zijn op het web. Meerdere malen heb er aan zitten twijfelen een eigen domein te niks en niet een gratis domein op wordpress… omdat daar gewoon meer mogelijkheden mee zijn. Maar voor nu blog ik gewoon hier verder en zie ik wel wat de toekomst nog gaat doen🙂. Keken jullie vroeger ONM ?

5 gedachtes over “Einde….

  1. Leuk dat je die website onderhield maar ook heel begrijpelijk dat je de stap nam om ermee te stoppen.
    Zelf zag ik heeeel sporadisch ONM, voornamelijk als een vriendinnetje 1x in de week kwam eten, want die keek daar altijd naar😉

  2. Wat gaaf dat je zoveel liefde voor je websites had! Oh my, en met Famous people op de foto, damn girl! Jammer dat je je blog opgeeft, maar gelukkig heb je deze nog.🙂 Ik keek het soms, eigenlijk niet vaak. GTST was toen echt.. “hip.” :’)

  3. Ik begrijp je keuze, toch jammer je hebt er zoveel tijd en liefde in gestopt…. Maar wat heb je eraan als er geen nieuws meer binnenkomen……

Geef een reactie

