Bloed,zweet en tranen.

De afgelopen maanden heeft vooral in het teken gestaan van mijn afstudeer stage en ging soms met heel wat emoties gepaard. Soms werd allemaal even veel en zou ik het liefste die dag er nog mee stoppen. Maar nu ligt het stage verslag dan netjes uitgeprint voor mijn neus (dit kostte bijna net zoveel tijd als het maken😛 met mijn irritante printer). Maandag moet ik naar school om het officieel in te leveren.

Daarna moet ik nog door naar stage en dan heb ik wel geteld nog 3 dagen te gaan. Woensdag is EINDELIJK mijn laatste stage dag. 15 juni heb ik dan mijn officiële eind gesprek. Nog wel een beetje spannend omdat school de opdrachten dus nog kan afkeuren… maar door stage zijn ze allemaal goed gekeurd en afgetekend en mijn eerste beoordelingen zijn ook allemaal voldoende. De uiteindelijke beoordeling krijg ik dus nog. Maar het einde is nu toch wel echt in zicht… Alle theorie op school heb ik verder ruim voldoende afgesloten en alleen de stage dus nog.

Wow wat voelt dit raar… ik wil nog niet te hard juichen omdat ik dat pas doe als alles KLAAR is en 100% zeker voldoende maar het ziet er nu toch echt wel naar uit dat ik  26 juni mijn diploma in ontvangst ga nemen. En ja als dit zo is dan ben ik ongelooflijk trots op mezelf… Zoveel mensen hebben gezegd dat ik het niet zou halen of dat ze twijfels hadden of ik deze opleiding wel opnieuw moest oppakken. Maar ondanks dat heb ik naar mezelf geluisterd, mijn gevoel gevolgd en twijfels proberen te onderdrukken.

Woensdag mijn allerlaatste stage dag en dan donderdag sowieso een dagje vrij, vrijdag wel werken maar dan wel een heel weekend even rust… Waarschijnlijk ook nog die maandag en dinsdag vrij en vanaf dan heb ik me weer full time beschikbaar gegeven op het werk. En dan heb ik 7 juli nog ander halve week vrij :)… Genieten van mijn verdiende rust en tijd voor mezelf (en het bloggen😉 ) weer te nemen. Hopelijk gaat het lekker weer ook mee werken.
Voor nu iedereen een fijn weekend en bedankt voor alle motiverende en lieve berichtjes de afgelopen tijd.

Geef een reactie

