Klaar !!

Wow wat voelt alles op dit moment nog onwerkelijk en helemaal niet ‘waar’ maar vandaag was mijn aller laatste stage dag. Om 15.00 uur liep ik naar buiten en zaten de 510 stage uren die ik de afgelopen weken moest halen erop. Het voel nog zo raar. De 15de heb ik pas mijn eind gesprek dus dan is het pas officieel of ik het wel of niet gehaald heb. Mijn reflectie verslag heb vorige week al ingeleverd en afgelopen maandag op school mijn stage opdrachten. Van school verder niks vernomen dat oke was ofzo. Ben iemand die dit soort dingen onwijs vervelend vind. Je moet het dan en dan mailen… en als je dat doet krijg je niet eens een reactie dat het is ontvangen.

Vandaag wat eerder op gestaan en nog eerst langs de Hema gegaan om wat lekkers te halen… omdat het mijn laatste dag was. De andere stagiaire die vandaag ook zijn laatste dag had deed blijkbaar niks, maar ik wilde me elk geval niet laten kennen. Op mijn laatste 3 wel nog 3 dvd’s gekocht omdat er een actie was vandaag 3 films voor 15 euro wat niet wilde laten schieten.

Om 3 uur liep ik naar buiten en was het officieel ‘klaar’… een afscheid was er niet… het was gewoon doei en ik zie je nog wel eens…. Mijn ‘afscheidscadeautje’ was nog niet binnen dus ik hoorde wel als dat er was…. Maar goed het zit er op en dat is het belangrijkste.


(de video heb niet zelf gemaakt…. deze was van betere kwaliteit dan de mijne🙂 )

Gisteravond ben ik na stage gelijk door gegaan naar Tilburg om samen met een vriendin naar het concert van Evanescence te gaan. Jaren geleden was ik al bij hun eerste concert in Nederland en dat viel destijds enorm tegen. Een paar jaar later zag ik ze toen op Pinkpop wat een stuk leuker was. Bij het lezen dat de band eindelijk weer naar Nederland kwam heb dus wel even getwijfeld maar uiteindelijk toch besloten een kaartje te halen.

Omdat ik gister totaal niet fit was (ik was die dag ook al niet goed geworden op stage) een rustig plaatje op het balkon op gezocht waar we toch alles konden zien maar je niet opgepropt in de drukte stond en het niet snik heet was. Het voorprogramma was niet mijn ding maar gelukkig maakte Evanescence het wel goed. Ditmaal was het wel een normaal optreden waar alle oude hits voorbij kwamen en de nieuwe songs van het nieuwe album.

Een show met weinig poespas maar vooral gewoon spelen…. Amy kroop diverse keren achter haar piano en liep haar stem en muzikaliteit horen. Het was zeker niet het beste concert waar ooit heen best geweest maar ik heb zeker genoten🙂.

En wat ik nu ga doen ?? Genieten van mijn rust… en het even rustig aan doen om mijn lichaam te laten bij komen van alles… morgen ben ik lekker vrij en dan moet ik vrijdag en zaterdag avond werken…. en dan heb ik 3 dagen om bij te komen van alles🙂. Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes,kaartjes enz met betrekking tot mijn stage dit heeft me enorm gesteund de afgelopen weken🙂.

Een gedachte over “Klaar !!

Geef een reactie

