Huis van de nacht boekenreeks !!


De afgelopen weken heb ik ondanks alle drukte geregeld even de tijd genomen om te lezen. Als ik het onwijs druk heb vind het dat altijd even een rust momentje. De afgelopen weken ben ik vooral verdiept geweest in de boekenreeks van het huis van de nacht. Hierin wordt je mee genomen het in leven van Zoey Redbirdt die nadat ze gemerkt wordt tot vampier moet verhuizen naar het huis van de nacht. Hier moeten alle mensen heen die uitvekozen worden om vampier te worden. Hier leren ze alles over hun nieuwe leven en doorlopen ze een hele school om uiteindelijk te veranderen in een vampier als de verandering niet wordt afgestoten door het lichaam.

Zoals je waarschijnlijk al leest is dit net als Twilight en The vampire diaries een boekenreeks over vampiers. Echter is deze reeks totaal niet te vergelijken met de andere boeken. En is dit een compleet andere verhaallijn. Ik vind de boeken echt geweldig en de eerste 6 delen zijn vertaald in het Nederlands. Ik heb ze intussen alle 6 gelezen. In augustus verschijnt het 7de deel van deze reeks in het Nederlands en ik kan nu al niet wachten. Ik ben echt gek op deze boeken ! Als je van fantasie verhalen houd dan vind ik deze ook zeker een aanrader om op je lijstje te zetten. En met 6 boeken in het vooruitzicht ben je wel even zoet🙂.

2 gedachtes over “Huis van de nacht boekenreeks !!

Geef een reactie

