All Stars of Vans ??

Ik ben niet zo’n typisch meisje wat 100 paar schoenen in haar kast heeft staan. Ik heb wel meerdere schoenen maar over het algemeen heb ik gewoon 1 paar schoenen die ik dagelijks draag. Soms wissel ik het wel eens af met laarsjes of slippertjes . Maar bij mijn werk sta ik heel de dag en ik heb onwijs moeilijke voeten. Van zowat alle schoenen krijg ik vrij snel zere voeten en daarom kies ik al snel voor mijn oude vertrouwde All Stars. Deze schoenen zijn zeker geen must voor je voeten i know. Maar ik vind ze lekker zitten en na een dag werken heb ik hierna altijd het minste last.

Helaas zijn met grote vriendjes echt aan vervaging toe. Mijn laatste paar kocht ik alweer een jaar geleden en al die tijd heb ik er dag in dag uit op gelopen. Nu zijn ze gewoon stuk. Van binnen en zelf bij 1 schoen ben ik zo goed als door de zool heen. Tijd voor vervanging dus. Maar ik twijfel dus al een tijd onwijs. En heb al verschillende winkels afgelopen. Wil ik weer nieuwe all Stars of wil ik voor de verandering een keer Vans. Ik heb jaren geleden (die heb nog steeds) een paar gehad en die schoenen zitten ook onwijs lekker. Maar in Praag kocht ik destijds een nieuw paar maar deze krijg ik onwijs zere voeten in. Terwijl er helemaal verliefd op ben. Nu zei een collegaatje die zelf ook Vans draagt dat ze dat ook een keer eerder heeft gehad met 1 paar maar dat ze op alle andere net zo fijn loopt als All Stars.

Hmm ik zit dus in een dilemma want ik vind beide schoenen zo onwijs leuk en  moet echt nieuwe schoenen hebben. Wat denken jullie ? Iemand nog tips en ervaringen er mee ?

2 gedachtes over “All Stars of Vans ??

Geef een reactie

