Bospop 2012


Als ik aan afgelopen weekend denk krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht. Wat heb ik hier weken naar uitgekeken en soms kijk ik zo naar iets uit dat de verwachtingen daardoor alleen maar tegen kunnen vallen. In dit geval was dit zeker niet het geval. Ik heb genoten en echt een top weekend gehad. Zaterdag was een dag met volop zonneschijn waar we er in Nederland niet zo veel van kennen en waren en optredens van o.a  Beth Hart,Ed Kowalcyk (zanger van Live) en Lenny Kravitz. Volop genoten. En vooral onder de indruk van Ed Kowalcyk. Als hij weer naar Nederland komt ben ik daar zeker bij !!!

Zondag was de dag waar ik het meeste naar uit keek met Gavin Degraw en Alanis Morisette op het programma. Gavin was weer GEWELDIG en Alanis vond ik echter tegen vallen. Na Pinkpop verwachtte ik er onwijs veel van. Jammer. De dag begon grijs werd grijzer maar op een paar druppels hebben we het heel de dag droog gehouden. Ongelofelijk maar heerlijk dat de weergoden zo mee geholpen hebben. Ik heb een top weekend gehad en zo genoten… een paar foto’s dat jullie ook kunnen meegenieten !!!


Seether & Beth Hart


Ed Kowalcyk & een mooie blauwe lucht 😀


Ed Kowalcyk & Chris Chornell
Lenny Kravits & Tom Jones


Gavin Degraw



Alanis Morisette

Morgen vertrek ik een paar dagen naar Brugge om daar heerlijk een paar dagen te genieten ! Dus tot dan 🙂

3 gedachtes over “Bospop 2012

Geef een reactie

