Paar dagen Brugge !


Donderdagavond ben ik terug gekomen van mijn ‘weekendje’ Brugge en tegelijkertijd was dit ook mijn zomervakantie van dit jaar. Echt zomer hebben we niet gehad… maar wel geluk met het weer. Terwijl de weersvoorspellingen elke dag rond de 90 tot 95% kans op regen af gaven en het in Nederland onwijs regende hadden wij bijna alle dagen een heldere blauwe lucht met af en toe de zon en af en toe een bui. Maar het grootste gedeelte van de dag was het droog.

We hadden via een actie dit hotel geboekt en op internet las ik niet zoveel positiefs maar gelukkig viel het allemaal reuze mee. Ik vond de kamers niet klein, ik vond het er niet smerig en het ontbijt was ook goed. Het enige wat NIET goed was waren de bedden. VRESELIJK lagen ze en het begon eigenlijk al bij binnen komst dat ik op de rand van bed ging zitten en er dus door heen krakte😐. Wel enorm gelachen🙂.

Ik was nog nooit eerder in Brugge geweest en had veel positieve verhalen gehoord. Ik vond het er zeker leuk en het deed me wel beetje denken aan Valkenburg. We hebben een boottocht gedaan, geshopt (ook al heb ik niks gekocht) en door de straatjes gelopen. Daarnaast vooral VEEL gegeten haha. Er zijn daar zoveel lekkere dingen haha. Wel is Brugge echt onwijs duur. We gingen na zowat half Brugge te hebben gezien eindelijk een restaurant binnen om te eten. Ik werd al niet zo blij van de prijzen van de kaart toen ik binnen zat maar toen bij het bestellen bleek dat de saus en friet nog eens apart bij de prijs kwam en alleen het drankje al ruim 5 euro was bestelde ik spontaan het goedkoopste op de kaart de Lasagne. Je zou er veel van verwachten maar zo lekker was die niet eens.

Het andere dagje zijn we naar Blankenbergen geweest waar ik echter een stuk lekkerder gegeten heb en genoten heb van het geweldige uitzicht en het strand. Heerlijk. 3 Fijne dagen gehad en zeker kunnen genieten van de rust. Hieronder de fotootjes van de daagjes🙂.

De Hotel kamer

Jummie !!


Ontbijt

Strand !!


Het lekkerste wat gegeten heb in deze dagen Belgische friet & Stoofvlees en een kaaskroket.


Boottochtje !

En het enige wat ik kocht voor mezelf in Brugge was een doosje met alleen maar witte bonbons😄

3 gedachtes over “Paar dagen Brugge !

Geef een reactie

