Ik neem je mee…

Naar bospop !! Het verslag en foto’s kon je al eerder op de log vinden maar ook heb ik een video gemaakt. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet allemaal perfect is. Ik heb al bijna 2 jaar niet meer gewerkt met primiere sinds ik ben gestopt met de opleiding. Dus een aantal opties lukte maar niet om te vinden of het ging niet zoals ik het wilde. Maar zeker nu ik vakantie heb en zoveel vrij ben vind ik het heerlijk om weer creatief bezig te zijn…. Dus bij deze neem ik jullie mee naar bospop😉

2 gedachtes over “Ik neem je mee…

Geef een reactie

