Heerlijk weekend !

Afgelopen weekend echt onwijs genoten ! Het was lekker weer en ik heb onwijs leuke en gezellige dingen gedaan :D. Vrijdag heb ik overdag gewerkt en na mijn werk ben ik gelijk door gegaan naar de kermis in Tilburg. Daar had ik afgesproken met Eefje. Eerst even  wat gegeten en daarna even over de kermis gelopen. Daarna zijn we naar de bierhal gelopen… Daar zou namelijk Glennis Grace komen optreden. En zoals jullie intussen wel weten ga ik hier graag een kijkje bij nemen als het kan. Het was wel duidelijk dat we niet echt bij de doelgroep hoorde in die tent en hebben ons scheef gelachen om een paar vage figuren. Rond half 10 begon het optreden en eigenlijk zijn we er over eens dat haar concerten eigenlijk altijd het zelfde zijn. Ik heb der denk ik nu stuk of 5/6 keer live gezien maar het is elke keer het zelfde. Wel genoten hoor en leuke avond gehad maar om die reden ben toch wel blij dat destijds toch heb besloten niet naar het concert van haar te gaan in de HMH.

Zaterdag moest ik overdag ook weer gewoon werken tot 20.00 uur en na mijn werk had ik afgesproken met Michelle in de stad. Even de spullen van haar bij mij thuis af gezet en toen zijn we in de stad een terrasje gaan doen en maar gelijk even wat gegeten…. Met al mijn avond diensten schiet koken er helaas zo vaak bij in. Gezellig bij gekletst en bij mij thuis ook nog wat gedronken en proberen optijd te gaan slapen.


De volgende ochtend was ik al een uur voor de wekker ging wakker… Het was zo warm en benieuws dus om 6.30 stond ik al onder de douche en om half 9 zaten we in de trein richting Tilburg om een gezellig dagje Efteling te doen. Het was lekker weer dus het beloofde een onwijs leuke dag te worden :D. Om 10 uur waren we al in het park en zijn we door gelopen naar de Droomvlucht. We hadden zoiets van hier gaat IEDEREEN in dus daar is straks onwijs druk. Zo gezegd zo gedaan en we konden gelijk door lopen. Toen een kaartje gehaald bij de automaat voor de middagshow van Ravelijn (dit is iets nieuws)… en doorgelopen naar de vogelrock. Hier konden we wederom gelijk doorlopen.

Toen naar de nieuwe achtbaan waar we ook gelijk konden doorlopen en vlakbij ligt ook die andere achtbaan wat er nog niet zolang is. Hier was het wel drukker en was een wachttijd van 40 minuten daar wel gewoon aangesloten en eigenlijk ging de tijd heel snel. Deze achtbaan vind echt geweldig en de leukste van allemaal.

Hierna en hapje gaan eten en daarna gelijk door gegaan naar de show van Ravelijn. Mooi gemaakt maar niet iets wat ik perse nog een keer zou willen zien. Hierna was het we drukker in het park en daarom besloten we uiteindelijk de bobbaan en die ronde banden over te slaan. We hadden geen zin om daar een uur in de rij te staan. Bij andere attracties was dan weer stuk minder druk en bij de fata morgana en de panda droom, de bootjes en die attractie waar je overzicht hebt over hele park konden we gelijk doorlopen of was even wachten. Dus onwijs geluk gehad. We zijn eigenlijk wel overal in geweest waar we in wilde en hebben bewust een aantal dingen over geslagen.

We wilde de watershow eigenlijk nog zien maar rond 6 uur kon je ons zowat bij elkaar vegen ik was echt zo moe. We besloten daarom ook gewoon naar huis te gaan. En het plan was eigenlijk om nog even over de kermis te lopen. Maar eenmaal aangekomen op het station in Tilburg hadden we daar echt geen zin meer in en gingen dus lekker naar huis. Om half 9 lag ik uitgeteld in bed en las ik mijn boek nog uit en daarna viel ik in een coma en werd pas wakker toen mijn wekker de  volgende ochtend weer ging. Een top weekend dus 😀

2 gedachtes over “Heerlijk weekend !

  1. Was een leuke dag, idd veel geluk gehad!!
    En om 18.00u was de energie werkelijk OP, haha toen nog in die kei warme bus waar gewoon in slaap viel 😉

Geef een reactie

