Dagje vol gezelligheid.


Afgelopen woensdag was het heerlijk weer en was ik lekker vrij en had ik een dagje vol leuke plannen staan. Al rond 7.30 stond ik onder de douche om me klaar te maken voor een dagje Amsterdam. Ik heb echt een heerlijke dag gehad maar ondanks dat zat eigenlijk alles tegen haha. Ondanks dat heb ik wel heerlijk genoten en dat geeft aan hoe goede zin ik had😉.

Als eerst had de trein van ons beide vertraging dus zagen we elkaar uiteindelijk na 11 uur op het station. We wilde gaan genieten van het Vondelpark… Volgens Jacolien was dit niet zo ver en 1 rechte weg… Ik had mijn twijfels want dit is normaal toch al kei lang in de tram ? Nou ja goed ik weet niet dan laten we wel… De bordjes van het Hard Rock Cafe volgde zodra we het centrum uit waren en ik dacht dan zullen we wel in de buurt zijn… Maar er kwam geen einde aan en de twijfel sloeg beetje toe… waar waren we ?? Intussen was het al 13.00 uur en om 15.00 uur moesten we wel in het theater zitten. We gingen na vraag doen maar het was helemaal de andere kant op ….vaagheden dus.

We besloten een plekje op te zoeken en te genieten van lekkers wat ik had mee genomen (fruitsalade)… We kwamen op kei leuk pleintje met allemaal leuke dingen waar we wat rond neusde en besloten een hapje te gaan eten bij Bagels en Beans. Hier heb altijd al keertje willen eten. Nou ik heb echt heerlijk gegeten maar wat een drama was het daar…. Er kwam geen ober en we hadden geen kaart… net toen wilde opstaan kwam iemand vragen wat we wilde… Dus uitgezocht wat we wilde hebben… Maar er kwam weer niemand… het was eigenlijk al te laat om nog ergens anders heen te gaan. Uiteindelijk Jacolien naar binnen gegaan of we eindelijk konden bestellen… wel zeer slechte service daar… Jammer.

Door dit op onthoud waren we opeens in best wel tijd nood… We dachten dat er rechtstreeks een trein zou gaan naar Amsterdam Rai maar dit was niet het geval… je moest overstappen op Schiphol. Opeens dus 1 gehaast… overstap net gehaald enz. Precies om 15.00 uur liepen we het theater binnen en de show begon eigenlijk bijna gelijk. De show was net bezig en ja hoor een technische storing. Bijna 20 minuten moeten wachten tot de show weer verder ging.

Wel genoten…. De kleine zeemeermin was vroeger echt mijn favoriete Disney film en daarom wilde ik zo graag naar deze musical. Door sommige dingen moet je wel heen kijken en is beetje nep maar het was onwijs mooi gedaan en een mooie show. Tommie bezorgde me meerdere malen kippenvel met zijn stem. Tessa viel echter beetje tegen. Ik kon haar erg moeilijk verstaan tijdens het zingen (weet niet of dit aan de zaal lag maar had vooral bij haar).

Na de show gingen we richting trein om terug te gaan naar het centrum… we konden echter niet meer inchecken we snapte er niks van (we hadden zo’n trein kaartje van de blokker)… Al snel wisten we het probleem je kon hier niet mee reizen tijdens de spits oooo jaa ! Wat lekkers bij de ah to go gehaald en plek in het zonnetje opgezocht waar we samen hebben zitten kletsen en oude herinneringen hebben opgehaald. De tijd vloog voorbij en opeens was het al bijna 7 uur. We gingen richting Schiphol… Daar de supermarkt bezocht waar ik nog een paar leuke dingetjes kocht wat je hier in de normale supermarkt niet krijgt (vind altijd zo leuk om nieuwe dingen te proberen😀 )… We wisten niet wat we wilde eten dus besloten we door te gaan naar centraal. Uiteindelijk daar gegeten bij Julia’s (dit vind ik zo lekker)…. Daar nog zitten kletsen en tot mijn schrik was het opeens al 21.00 uur. We besloten maar de trein richting huis te nemen. Rond 23.00 uur was ik pas thuis van wel een onwijs leuke en gezellige dag😀.

Een gedachte over “Dagje vol gezelligheid.

Geef een reactie

