Dagje genieten in het park

Afgelopen zondag had ik met een oud klasgenootje van mijn vorige opleiding afgesproken. Van mijn oude opleiding heb ik eigenlijk met maar weinig mensen nog echt contact. Maar met deze vriendin heb ik wel nog geregeld contact en zo nu en dan spreken we af om weer eens gezellig bij te kletsen. Eerst bij mij thuis wat gedronken en toen zijn we richting het park gegaan voor foto’s te maken.

Ook al ben ik gestopt met de opleiding Irma doet deze opleiding wel nog steeds (ze heeft het jaar waarin ik zat niet gehaald wat betekend dat ze nu in haar laatste jaar zit). Tijdens mijn opleiding deden we altijd samen werken ook de fotografie opdrachten. Intussen heeft zij zelf ook een goede camera gekocht met flitser enz. Binnenkort heeft ze haar eerste echte klus een bruiloftshoot. Ze wilde graag met de belichting oefenen en met lichte kleding. Ik zei tegen haar dat ik haar wel wilde helpen. Heel de middag zijn we dus in het park geweest en hebben we foto’s gemaakt.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de meeste foto’s niet leuk vind… Ik vind onwijs leuk om met vriendinnen foto’s te maken en dingen te proberen maar ik voelde me hierbij niet helemaal op mijn gemak met iemand die een mega camera voor mijn neus stond, allemaal mensen die voorbij komen en kijken. En ja ik ben er eerlijk in de kleding die ik aan heb staat me ook tegen. Ik vind dat jurkje hartstikke leuk voor zonnig dagje maar ik zou zelf een ander outfitje hebben uitgekozen. Helaas was juist de bedoeling om met lichte kleding te oefenen dus heb bewust iets lichts aangetrokken (aangezien daar maar weinig van heb was er weinig keuze).

Verder een onwijs leuke en gezellige middag gehad en aan einde van de dag zijn we nog ergens een hapje geweest eten en hebben we een drankje gedaan…. Zulke dagen vind ik onwijs fijn en kan ik echt van genieten !! Hier beneden een paar foto’s van zondag waar ik redelijk te vrede mee ben.

  

4 gedachtes over “Dagje genieten in het park

  1. Ik vind het wel leuke fototjes hoor!! volgende week gaan we ook fototjes maken hea😉
    Ik denk btw dat donkere kleding jou ook leuker staat omdat of misschien is het omdat ik dat gewend ben😄 Xx tot straks!

Geef een reactie

