Weekendje Scheveningen / Den Haag.


Dit weekend ga ik 2 dagen naar Scheveningen/Den Haag. Via vakantieveilingen hebben een vriendin en ik goedkoop een hotel ‘gewonnen’. Komend weekend zullen we dus samen in de omgeving van Den Haag door brengen en daar genieten van de stad, het strand, lekker eten en de gezelligheid. Ik heb er onwijs veel zin in !! Ik ben echt gek op Scheveningen ! Als er 1 bestemming in Nederland mijn een vakantie gevoel kan geven dan is dat echt Scheveningen. Ik kom er meestal wel een paar keer per jaar als het lekker weer is en geniet dan altijd onwijs.

Dit jaar ben ik echter nog niet in Scheveningen geweest omdat niet zo uit kwam , het geen lekker weer was of ik moest werken. Nu dus wel 2 daagjes genieten ! Een verslagje volgt uiteraard nog ;)…
Iedereen alvast een fijn weekend… Ik moet eerst ook nog twee dagen werken maar ik ben alvast aan het aftellen !!

3 gedachtes over “Weekendje Scheveningen / Den Haag.

Geef een reactie

