New York here i come !

Als klein meisje droom ik er al van …. AMERIKA… Jaren lang zeur ik bij mijn moeder of ze hier met me mee naar toe wil gaan en ging mijn hart sneller kloppen bij al dat geweldige wat je altijd op tv en in films ziet…. De geweldige Hollywood heuvels, de felle lichtjes van Las Vegas, het wel bekende disneyland, Long Beach en zo kan ik nog 100 dingen opnoemen die ik graag zou willen zien…. Deze dingen zal ik echter niet gaan bezoeken. Wat ik wel ga bezoeken is het geweldige Central Park, het vrijheidsbeeld, Broadway,9/11 en zo kan ik nog wel even door gaan want ik ga naar New York !!

Over 52 dagen is het eindelijk zo ver !! Ik kan na mijn vorige keer nog steeds niet geloven omdat mijn rondreis toen niet door ging. Daarom hebben we er nu voor gekozen ook geen rondreis te boeken maar gewoon 1 plaats te bezoeken. We hebben een simpel hotel wat op loop afstand van het Central Park is en om de hoek van Times Square ligt. Echt geweldig dus.

De voorkeur ging nooit zo uit naar New York voor mijn eerste bezoek aan Amerika maar door alle geweldige verhalen die ik heb gehoord en het zien van de geweldige foto’s kan ik haast niet meer wachten  tot zover is. New York here i come🙂.

8 gedachtes over “New York here i come !

  1. WAAAA! AMAZING! Oh, veel, heel veel foto’s maken, alles op film zetten en ons mee nemen naar New York girl! Geniet ervan, voordat je het weet zijn die 52 dagen om en zit je in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld! Geniet ervan!🙂 Veel plezier alvast. ^^

Geef een reactie

