Telefoon hoesje tip !!

Ik heb nu enkele maanden mijn nieuwe telefoon (de Samsung Galaxy SII) en eigenlijk wilde ik vanaf het begin hier een hoesje voor ter bescherming. Vol goede moet stapte ik verschillende winkels binnen maar ik schrok onwijs van de prijzen. 15 tot 20 euro was heel normaal voor een hoesje. En de keuze voor mijn telefoon is zeer beperkt… Alles is gewoon voor de I phone.

Ik besloot ook gewoon geen hoesje te kopen…ik ga niet zoveel geld neer tellen voor een hoesje wat ik niet eens leuk vind. Maar nu was ik gister in de stad bij de Hema. Ik moest nog een paar kleine spulletjes halen voor school (papier, een pen en enz) en ik zag opeens een onwijs leuk rek hangen met allemaal telefoonhoesjes en cases enz. Ik besloot er even tussen te snuffelen. En tot mijn verwondering hadden ze er echt onwijs veel voor nog veel leuker niet alleen voor de I phone maar ook voor andere bekendere telefoon merken als de HTC & Blackberry. En dan nog het aller leukste de prijs. De hoesjes zijn allemaal tussen de 7 en 8 euro ! Ik heb er dan ook gelijk één meegenomen en mijn telefoon is eindelijk voorzien van een beschermhoesje. Je kan ze ook online bestellen en de vele varianten bekijken. Online staan er zelfs nog meer dan dat ze bij mij in de winkel hadden.

Dus als je opzoek bent naar een nieuwe telefoon hoesje neem dan ook eens een kijkje bij de HEMA😀

5 gedachtes over “Telefoon hoesje tip !!

Geef een reactie

