Druk..

De afgelopen tijden niet zoveel geschreven.. Dit komt voornamelijk doordat ik het onwijs druk heb met school. Ik ben nu pas ander halve week bezig maar voor mijn gevoel is dat intussen al een paar maanden. We werden gelijk in het diepe gegooid en overspoeld met opdrachten en informatie. Wel even wennen allemaal maar tot nu toe vind ik de opleiding echt onwijs leuk en interessant. Hoe gaaf is het om les te krijgen over muziek, design en heb je als opdrachten concerten bezoeken en een evenement organiseren. Leuk leuk maar wel ook erg druk. Hoop dat ik over een tijdje wat meer een weg kan vinden in alles doen en maken.

Mijn potfolio voor mijn opleiding staat online

Verder had ik vorige week naast mijn eerste week officieel school het ook behoorlijk vol gepland (eigenlijk een beetje te vol). Maar ik heb echt een heerlijke week achter de rug. Afgelopen woensdag ben ik gaan lunchen met een vriendin en hebben we even bijgekletst, vrijdag ging ik in snel trein vaart na school door naar Utrecht waar ik een bezoekje bracht aan de boekenbeurs. Hierna moest gelijk door naar mijn werk wat behoorlijk pittig was na zo’n lange dag.

Ik kocht deze leuke laptoptas op de boekenbeurs voor slechts 3,50

Vervolgens stond er een vrij weekend voor de boeg waar ik onwijs veel leuke dingen heb gedaan. Het weer was PRACHTIG en wat heb ik hiervan genoten zeg. Afgelopen zaterdag ging ik samen met twee vriendinnen naar Scheveningen waar ik genoot van het heerlijke week, lekkere hapjes en vooral de zee. Aan de avond gingen we richting het theater waar ons het concert van Birdy te wachten stond. (Helaas heb hier geen foto’s of video’s van) ze waren echt onwijs streng hierin en durfde het niet aan. Ik heb echter wel genoten van de show. Was zeker geen show zoals ik het gewend ben…. Erg rare opzet had de show maar toen Birdy uiteindelijk het podium betrad maakte ze haar titel als zangeres zeker waar. Ze heeft echt een prachtige stem en een onwijs bereik. Haar performers blijven echter wel achter. Birdy kon na elk liedje niet meer uitbrengen als een korte thank you en kijkt niet 1 maal de zaal in.

Heerlijk genieten in Scheveningen

Jammer maar misschien niet zo raar als je nadenkt over het feit dat ze pas net 16 in. Denk wel dat ze hier echt nog heel wat te leren heeft. Daarom heb echter niet minder genoten ik vond het echt prachtig en had regelmatig kippenvel. Rond half 1 was ik thuis van een geweldige dag.

Genieten in het Vondelpark

Zondag heb ik een dagje genoten in Amsterdam… en owww wat vind ik Amsterdam geweldig eerst ben met vriendin naar het Vondelpark gegaan waar ik heerlijk van het zonnetje heb mogen genieten… hierna zijn we gezellig een hapje gaan eten en toen zijn we door gegaan naar het concert van Nickelback. Dit was in één woord geweldig ! Een verslagje zal ik daar nog wel even van plaatsen aankomende week.

Even wat knuffeltijd voor mijn lieve Wizzel.

Al met al een super week dus maar wel lekker druk…. Daarom moet nu ook weer hard aan de slag…..

2 gedachtes over “Druk..

Geef een reactie

