Geshopt !!

Intussen ben ik halve wegen mijn 3de school week. En Wow wat vliegen de weken tot nu toe om zeg.  Het lijkt nog gister dat ik onwijs opzag tegen de intro en er geen einde leek te komen aan de zomer vakantie en nu zit ik al in mijn 3de school week. Heel langzaam begin ik aan het nieuwe ritme te wennen van school,huiswerk maken en werken. Het was in het begin wel onwijs wennen maar toch heb ik het idee dat mijn leven langzaam weer wat meer vorm krijgt en het me lukt om alles te plannen en tussendoor ook nog te genieten van gezelligheid met vriendinnen.

Maar het blijft wel druk….Toch probeer ik wel echt 1 dag in de week vrij te houden van (ik heb 4 dagen school) van school & werk om ook even wat tijd voor mezelf te kunnen nemen en aan dingen toe te komen waar ik anders niet aan toe kom. Vandaag had ik afgesproken met Michelle en zijn we gaan lunchen bij Bagel en Beans, daarna een wandeling door het park gemaakt en op de terug weg even een rondje door de stad gemaakt. En ja eigenlijk ging het daar mis. Ik vermijd de stad eigenlijk al een paar weken omdat echt op mijn geld moet letten en ik maandelijks wel een leuk bedrag voor New York aan de kant wil zetten (het is gewoon al over 23 dagen OMG).

Maar ik heb echt nieuwe kleding nodig… ik koop eens heel af en toe een nieuw shirtje of eens een broek maar over het algemeen bestaat mijn kleding kast uit kleren van de afgelopen jaren. De laatste tijd draag ik onwijs graag colbertjasjes… zeker als lekker weer is en niet warm genoeg is voor een shirt. Alleen heb ik maar 1 colbertjasje. Dus elke keer sta ik dat jasje in de avonden te wassen en dan een dag drogen en ik heb het s ochtens weer aan haha. Ik wilde dus al langer er een nieuwe bij.

We liepen dus langs de Only en Michelle wilde hier graag even kijken… ik dacht bij mezelf oww prima ik koop toch niks. Tot we er achter kwamen dat alles 2 halen 1 betalen was. Want de winkel gaat verhuizen. Tja je raad het al… Dan opeens is het veeeel aantrekkelijker om toch iets te kopen. En het was gelijk verliefd op een jas…. Oke ik zal het toegeven ik was al verliefd op deze jas. Ik wil al onwijs lang een (nep) leren jasje en al meerdere malen ging ik kijken bij diverse winkels. Ook de jas die uiteindelijk mee naar huis heb genomen heb al meerdere malen in mijn handen gehad. Ik ging passen enz en ja ik wilde hem gewoon hebben.

Dus uiteindelijk nam ik de jas en een onwijs leuk/stoer blazertje mee naar huis…. En bespaarde uiteindelijk wel 35 euro. Iets minder is natuurlijk het resultaat op mijn bankrekening maar maandag is het alweer loondag dus het mag best wel een keer om mezelf te verwennen. Ik ben in elk geval verliefd !!

5 gedachtes over “Geshopt !!

Geef een reactie

