6 dagen tot NEW YORK


Wow het leek zover weg maar het komt nu toch echt zo dicht bij. Over een week is het zover. Dan gaat mijn grootste droom uitkomen. Ik ga naar Amerika… NEW YORK ! Het voelt voor mij nog totaal niet alsof dit echt zo is. Om deze reden stuiter ik niet heel de dag rond. Soms komt het even opwaaien en denk ik owww ja ik ga nu bijna naar New York. Maar op de één of andere manier denk er verder niet over na. Waarschijnlijk omdat ik het pas geloof als ik er echt rond loop.

Intussen is alles geregeld en hoef ik alleen nog maar het koffer in te pakken. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik moet mee nemen. De weersvoorspellingen zien er op dit moment goed uit rond de 20/23 graden. Maar op de één of andere manier kan me daar al niks bij voorstellen omdat ik een echte kou kleum ben en nu al met best dikke kleding rond loop.
We hebben verder inmiddels alle tickets besteld van dingen die we gaan bezoeken.  We wilde eerst een New York pas nemen maar voor de dingen die wij zeker wilde doen waren we dan duurder uit. Eef is al eens in New York geweest en ik ben er heel eerlijk in dat ik zelf niet zo ben van het bezoeken van museums of het brengen van een bezoek aan madame tussaud enz. Dit zijn dingen die wel leuk zijn maar voor mij niet perse een pre.

Om deze reden hebben we alle dingen die we WEL zeker willen doen gewoon las geboekt zodat we de wachtrijen kunnen vermijden en brengen we o.a een bezoek aan het Vrijheidsbeeld, de musical Phantom of the Opera, 9/11 , Empire State en uiteraard zullen we ook dingen ondernemen als het bezoeken van Central Park, wil ik SHOPPEN en eten bij het Hardrockcafe… Genieten van Starbucks en andere lekkernijen die je alleen maar in Amerika kan kopen en zo kan ik nog wel even door gaan. Nog 1 weekje hard werken, druk zijn met heel veel dingen voor school en heel hard duimen dat het zo vrijdag is !!

6 gedachtes over “6 dagen tot NEW YORK

Geef een reactie

