Alles staat klaar voor vertrek.

Energie tekort !!

Wow alles staat klaar en morgen is het dan echt zover dan vertrek ik 8 dagen naar New York. Letterlijk en figuurlijk ben nu wel aan het aftellen en komt het wel heel dicht bij. Nog steeds kan ik het niet echt geloven dat het morgen zover is… en ik geloof het denk ik pas als ik er daadwerkelijk ben.

Gezellig gourmetten !!

Afgelopen week ook nog eens onwijs druk gehad met school en alles regelen dat ik dan nu ook echt toe ben aan vakantie. Al 2 weken achter elkaar had ik een vol werk weekend voor de boeg en was ik dus niet vrij. Vrijdagavond genoot ik wel van gezelligheid met vriendinnetjes en hebben we met z’n alle bij mij thuis gegourmet. Dat was echt alweer even geleden maar ik vind dat altijd zo ontzettend lekker. Na het weekend brak er een onwijs drukke school week aan waarbij ik gister ook heel de dag op pad ben geweest.

Op bezoek bij Omroep Brabant

We bezochten Rotterdam voor een interview met Francis die bij de Popunie werkt, daarnaast bezochten we een mogelijke festival locatie en de dag sloten we af met een bezoek aan Omroep Brabant. Hier mochten we ook iemand interviewen en kregen we een korte rondleiding. Dit vond ik stiekem wel echt heel erg gaaf. Toch was alles een beetje druk en had ik tot vanochtend nog steeds niks ingepakt of echt gepoetst hier in huis. Vandaag dus even een dagje vrij genomen van school…. Om alles op een rijtje te kunnen zetten.

Wat ga ik dit dropje missen de komende dagen

Eerst het huis gepoetst en alles klaar gezet voor Maartje die een week een huis komt om op mijn lieve Wizzel te passen. En daarna ook het koffer in gepakt en klaar gemaakt voor vertrek ! Vanavond nog even een vol programma (en wat afleiding voor de zenuwen) en ga o.a even hapje eten bij collegaatje. Uiteraard volgen de verslagen van NY als ik terug ben !!

4 gedachtes over “Alles staat klaar voor vertrek.

Geef een reactie

