I love New York


Gister middag ben ik terug gekomen van New York, eindelijk na weer bijna een jaar werken ging ik eindelijk een weekje ‘echt’ met vakantie. En dit keer niet zomaar even weg maar EINDELIJK ging ik een bezoek brengen aan New York. Als klein meisje droom ik er al van om naar Amerika te gaan. En ja Amerika is groot…. ik wil nog zo veel meer zien maar je moet ergens beginnen ! En hoewel New York nooit boven aan het lijstje stond heeft de stad mijn hart gestolen. Ik vond het geweldig. Voor het eerst in mijn leven was ik met vakantie en wilde ik niet naar huis !

Ik heb een heerlijke week gehad en onwijs veel gedaan… Vooral het bezoek aan Rockefeller center, Central Park en natuurlijk Time square vond ik echt prachtig. Ik voelde me een totaal ander mens en ben ondanks het drukke programma echt tot rust gekomen. Heel mijn lichaam leek te genieten. Uiteraard heb ik ook heerlijk geshopt in New York en 100deren foto’s gemaakt. Verslagen en foto’s zullen de komende tijd dus nog volop gaan volgen !!

New York was geweldig !!!

4 gedachtes over “I love New York

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar je verslagen, pff! Ik droom dat ik er ook ooit een keer rond zal lopen, wat lijkt me dat een prachtige stad zeg. Ik denk dat je ogen tekort komt daar! xo

  2. New York is gaaaaf he! Ik ben ook weer aan het kijken voor tickets want wil erg graag terug. Leuke foto’s en ben benieuwd naar de rest van je verslagjes!

    P.s. je kan weer een wens doorstrepen op je wenslijst!

Geef een reactie

