New York verslag deel 2


Tijd voor het tweede verslag van New York lijkt me zo.

De 3de dag in New York ging al vroeg de wekker omdat een bezoek aan 9/11 en Ground Zero gingen brengen. Hiervoor moesten we ook een groot deel met de metro afleggen en aangezien we dit nog niet eerder gedaan hadden namen we ruim de tijd. Ik ben een drama in die dingen uitzoeken… gelukkig was Eef er iets beter in. Met een keer te laat uitstappen kwamen we verder goed en optijd aan. Eerst weer langs een hele scan maar gelukkig konden we de rij voor de lange tickets overslaan want voor alles hadden we al tickets gekocht of geboekt.

Het herdenking monument vond ik erg mooi en indrukwekkend gemaakt. En het is wel een raar idee om daar rond te lopen . Hierna hebben we een bezoek gebracht aan een plaatselijke kerk wat de ramp van 9/11 destijds geheel heeft overleefd en ook een brand die jaren geleden plaats vond. Ik verwachtte hier onwijs veel van. Ik verwachtte ontzettend veel brieven,knuffels en foto’s met teksten die je onwijs konden raken. Dit was echter niet het geval. Er waren wel wat van deze dingen maar veel minder dan ik had verwacht. Eefje was er twee jaar eerder en zei dat het toen wel veel meer was. Om de één of andere manier werd ik hier dus een stuk minder door geraakt dan ik verwachtte.

Na ons bezoek kwamen we er achter dat we redelijk in de buurt waren van een Converse store die ik onwijs graag wilde bezoeken… Onderweg kwamen we nog onwijs veel andere leuke winkels tegen en werd de rest van de dag eigenlijk gevuld met shoppen. Ik kocht een paar nieuwe All Stars bij de Converse store waar ik echt zo happy mee ben. Het zijn winter All stars en ze zijn van binnen dus helemaal gevoerd en van ander materiaal  dan de gewone All Stars. Ik heb ze deze week al een aantal keer gedragen.

Aan de avond gingen we richting Times Square waar we nog verder hebben geshopt. Ze hebben hier zo ontzettend veel leuke winkels. Een Disney Store, een forever 21 met 4 verdiepingen een M&M Store een Hello Kitty winkel en zo kan ik eigenlijk nog wel even door gaan. Ondanks dat op zoveel dingen verliefd was heb ik niet ALLES gekocht maar gewoon de dingen waar ik echt verliefd op was.

Als jullie graag een Shoplogje willen moeten jullie maar even een gil geven dan wil die evt. wel maken.

3 gedachtes over “New York verslag deel 2

Geef een reactie

