Even rust….

Hoewel ik jullie eigenlijk wil bijkletsen over afgelopen week, mijn top weekend en natuurlijk nog meer wil delen over al het moois in New York heb ik besloten toch even een momentje van ‘rust’ in te lassen. Echt rust mag ik het niet noemen aangezien ik deze week mijn eerste tentamenweek heb. Deze periode heb nog niet zoveel examens maar wil me er wel volledig op richten en daarom heb komende daagies even alleen studie tijd ingeplant. Na de examens schrijf ik weer🙂

 

3 gedachtes over “Even rust….

Geef een reactie

