Stilte voor de storm

Project op school

Na het berichtje dat het even wat rustiger was met bloggen i.v.m. examens bleef het echter nog steeds vrij lang rustig… Ik kan nu wel tal van redenen gaan opsommen waarom dat het geval was maar ik kan het ook gewoon simpel en kort houden. Ik heb het op dit moment gewoon enorm DRUK. En als klap op de vuurpijl ging vorig weekend ook nog eens mijn laptop stuk. Hierdoor heb ik ook de reacties op andere blogs even op een laag pitje staan. Al mijn favoriete zijn weg en ik ben uren bezig geweest om alles over te zetten van pc wat betreft programma’s enz.

Het uitzicht van Glow

Pff ik baal er nog steeds van… Intussen heb ik dus een nieuwe laptop en het doet me nog steeds pijn dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn oude maatje. Tot nu toe vind ik mijn nieuwe laptop dan ook lang niet zo fijn als mijn vorige. Laten we dus maar hopen dat het alleen nog maar even wennen is en dat ik er snel aan gewend bent.

Aankomende donderdag ga ik dan eindelijk !!

Naast de drukte op school afgelopen tijd onwijs veel gewerkt, lange dagen gehad en in mijn drukke agenda ook nog naar Glow geweest. Verder vrij weinig ondernomen omdat ik het hele weekend moest werken. Aankomende week staat er ook een druk programma klaar… school,werk, verjaardagen en ik heb eindelijk een gaatje in mijn agenda kunnen vinden om Breaking Dawn part 2 te kunnen gaan zien…. Het aller laatste Twilight deel. Ik laat jullie uiteraard weten hoe het was😀.

Een gedachte over “Stilte voor de storm

Geef een reactie

