Breaking Dawn part 2

twilightsagabreakingdawnpart2_p4De lang verwachte climax van The Twilight Saga. Na de succesvolle verfilmingen van Twilight, New Moon en Eclipse, is Breaking Dawn het laatste deel over de liefde tussen de gewone tiener Bella en de vampier Edward

Bella moet wennen aan haar nieuwe leven als vampier, maar ook als moeder. Haar dochter Renesmee is een bijzonder kind en dat is moeilijk geheim te houden.

Zodra de Volturi horen van haar bestaan, vertrekken ze naar het stadje Forks om de familie uiteen te halen. Edward en de andere Cullens gaan op zoek naar hulp en vinden die bij Jacob en een aantal vampierenclans. Samen maken ze zich ze op voor de confrontatie die hun lot voorgoed zal bepalen.

Vorige week was het dan eindelijk zover… ik ging naar het aller laatste Twilight deel. Net al half Nederland heb ik alle andere films gezien en de boeken gelezen. Intussen is het al duidelijk dat ik helemaal gek ben van dit soort film en verhalen. En ja ook naar deze film heb ik echt toegeleefd. Het liefste wilde ik de eerste dag dat de film te zien was in de bios zitten. Maar een datum prikken met een groep is nooit makkelijk. Uiteindelijk vielen er alsnog 2 mensen af en besloten kim en ik wel te gaan. Aangezien zij een week later met stage begon en anders niet meer kon gaan…. beide konden we eigenlijk niet meer wachten.

En wat ik vond het laatste deel vond ??? Ja als echte Twilight liefhebber vond ik het laatste deel ook helemaal geweldig. Er zaten een aantal dingen in die totaal afwijken uit het boek… maar de film juist spannend en verassend maken. Ik heb echt onwijs genoten van het laatste deel en stiekem wil ik eigenlijk gewoon nog een keer. Ook het laatste deel heeft mijn verwachtingen waar gemaakt !!

3 gedachtes over “Breaking Dawn part 2

  1. Ik heb heel toevallig Part 1 gekeken een paar dagen geleden, hoewel ik de Twilight films best vermakelijk vind om te kijken vind ik ze zó slecht gemaakt. Vooral als je eraan denkt welk budget en welke geweldige acteurs ze hebben, zo zonde. Op zich vond ik het aller eerste deel nog wel leuk!

  2. haha ik kan me voorstellen dat mensen hier niet van houden hoor :)…. Als je al niet van dit soort films/ verhalen houdt is al niet leuk…. ik vind dat soort dingen sowieso helemaal geweldig. Al denk ik dat de boeken wel mooier zijn dan de films

Geef een reactie

