Weekend….

Genieten van een momentje met Wizzel op de bank

Genieten van een momentje met Wizzel op de bank

Eindelijk weekend… dat is wat ik aan alle kanten om me heen hoor zeggen…. maar ik merk dat ik de laatste tijd ‘nergens’ meer naar toe leef. De drukte blijft aanhouden ook in het weekend. Aan het weekend zelf heb ik nooit perse veel waarde gehecht. Het maakt me niet zoveel uit of ik op dinsdag en woensdag vrij ben of op een zaterdag en zondag. Sterker nog ik vind de zondag meestal helemaal geen fijne dag om vrij te zijn. De winkels zijn (behalve op koopzondag dicht) en hoewel de meeste supermarkten op zondag wel open zijn vind ik het juist fijn om niet te hoeven na denken of dit echt wel het geval is.

Woensdagavond kwam er een oud klasgenootje bij me eten

Woensdagavond kwam er een oud klasgenootje bij me eten

Ik kan best genieten van een vrije zondag maar met een andere vrije dag in de week ben ik net zo gelukkig. Maar door alle verplichtingen die telkens op het programma staan heb ik het een stuk moeilijker mijn rust te vinden. Hoewel ik vorige week sinds lange tijd een beetje weekend had… Ik was namelijk een zaterdagavond en hele zondag vrij. Dit komt zelden nog maar voor. Ondanks dat ik twee gezellige dagen heb gehad vond ik het ook moeilijk om te genieten wetende dat er thuis nog zoveel werk op mij wacht.

Even wat tijd voor mezelf en genieten van de nieuwe TVD

Even wat tijd voor mezelf en genieten van de nieuwe TVD

En deze week ? Deze was was ik eigenlijk afgelopen woensdag een dagje vrij maar omdat er nog dingen voor komende evenement gedaan moesten worden uiteindelijk alsnog de hele middag op pad geweest voor spullen. Zaterdag en Zondag staat er alsnog werk op het programma en ja daar baal ik van. Aankomende week hebben we een aangepast lesrooster waardoor de vrije dag op woensdag ook komt te vervallen wat inhoud dat ik volgende week zondag eindelijk een dagje zonder verplichtingen heb.

De uiteindelijke ontwerpen voor media design geprint :)

De uiteindelijke ontwerpen voor media design geprint 🙂

Hoewel ik graag zou vertellen over alle leuke dingen die op de planning staan of die ik ondernomen heb afgelopen weken is dat op dit moment een beetje beperkt omdat ALS ik eindelijk een x vrij ben een puf meer heb om iets te doen. Dus bij deze hoop ik dat jullie een beetje meer willen genieten van de extra vrije tijd :D…. Fijn Weekend.

Een gedachte over “Weekend….

Geef een reactie

