Fotoalbum New York

https://i1.wp.com/distilleryimage2.s3.amazonaws.com/e8576b2a3be211e2ad1922000a1cbd31_7.jpg
Nooit eerder heb ik een ‘echt’ fotoboek laten maken… Eerder zag ik het al bij diverse vriendinnen en ik las veel goede dingen over pixum.nl . Hier kan je voor een redelijk bedrag een fotoalbum laten afdrukken en helemaal aanpassen naar jouw eigen smaak en ideeën.

https://i2.wp.com/distilleryimage8.s3.amazonaws.com/b0fef7823cba11e2b7ea22000a1faf3c_7.jpg

Het stond echt al onwijs lang op mijn verlanglijstje omdat ik iedereen mijn ervaringen met New York wil kunnen delen. Bijvoorbeeld mijn ouders en oma hebben geen internet, en juist hun wil ik ook kunnen laten zien hoe geweldig ik New York vond. Afgelopen week heb ik ondanks mijn drukke schema er toch een paar avonden voor gaan zitten en heb ik een fotoboek in elkaar laten zetten.

https://i0.wp.com/distilleryimage1.s3.amazonaws.com/e650d0cc3cba11e2ad9722000a9e2977_7.jpg

Ik koos voor een groot album opA4 formaat. En ik ben er echt onwijs blij mee. Al binnen slechts 2 dagen lag het album netjes op mijn deurmat. Met een mooie harde kaft. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Een paar foto’s vind ik helaas wel wat donker uitgepakt… Op mijn laptop oogde die niet zo donker (anders was ik wel voor een andere foto gegaan) maar ondanks dat ben ik onwijs blij en te vrede met mijn album.

Misschien is het ook wel een leuke tip voor jullie om er een kijkje te nemen met de feestdagen voor de deur. Zo kun je er naast fotoalbums ook  leuke fotokalanders  en wenskaarten enz laten afdrukken.

4 gedachtes over “Fotoalbum New York

Geef een reactie

