Kerst & Verjaardag.

 

Kerstavond

De kerstdagen zitten er weer zo goed als op de laatste uurtjes tikken nog weg en dan zit kerst er alweer op. Al met al best leuke dagen gehad.
Hoewel kerstavond me uiteindelijk een dubbel en rot gevoel bezorgde heb wel een leuke avond gehad en een klein beetje mijn verjaardag gevierd. Dit wilde ik eigenlijk niet, maar mijn collegaatjes drongen er onwijs op aan en wilde kosten wat kost mijn verjaardag vieren. Uiteindelijk dus samen gegourmet en samen een dobbelspel gedaan. Wel allemaal zo onwijs lief :)… Ook onwijs verwend met allemaal dingen die ik graag wilde hebben of helemaal ‘mij’ waren ondanks dat zo had gezegd dat niet nodig was.

Met Oma

Eerste kerstdag ben ik naar mijn ouders gegaan waar we samen kerst hebben gevierd. Eerst samen op de bank een filmpje gekeken en daarna gegeten. Na het eten ben ik naar mijn pete kindje geweest die ik voor kerst en haar aankomende verjaardag een Dora dvd had gekocht en de Baby Born. Wat was ze blij…. Eerst werd ze al helemaal gek bij het uitpakken van haar Dora dvd … maar bij het zien van Baby Born had ze het niet meer.

Hierna zijn we naar mijn oma in het bejaardenhuis geweest, hier is ze pas sinds vorige week vrijdag. En pff het was echt heel moeilijk. Ik had wel verwacht dat ik er moeite mee zou hebben maar ik heb regelmatig mijn tranen moeten in slikken. Ze wist niet wie we waren (alleen mijn moeder kende ze)… Ze had contuni het over haar moeder en zussen die allang dood zijn en als kerst cadeautje had ik een foto van mij en haar kat in een lijstje gedaan. Ook die herkende ze niet. Niet fijn maar wel blij dat ik ben geweest. Ook foto’s met mijn ouders en oma gemaakt. Eigenlijk heb maar vrij weinig foto’s met hun. En ook nu mijn ouders ziek zijn en er slecht uit zien… wil zo graag dingen vast leggen voor later.

Mijn Ouders en ik

Na het bezoek aan Oma hebben mama en ik chinees gehaald en dit had ik al zolang niet meer op. Dit was dan ook echt goddelijk. Echt kunnen genieten hiervan. Daarna op tijd de trein terug naar huis genomen en om 21.00 uur lag ik al gebroken in bed.

Toen ik vanmorgen wakker werd, stond mijn telefoon al vol met lieve felicitaties van zoveel vrienden en familie. Nog nooit heb ik zoveel felicitaties gekregen wat me stiekem wel een beetje verlegen maakt. Zo lief. Vanmiddag samen met Eef gegourmet en ook weer lieve cadeautjes gekregen. Ook onwijs veel cadeaubonnen van de FRS gekregen. Deze had ik gevraagd omdat ik het nieuwe seizoen van The Vampire Diaries wil kopen… Maar ik denk dat ik hier wel meer voor kan halen dan alleen dat😀.

M’n B-day cadeautjes van eef.

De avond eigenlijk niet veel gedaan… beetje huiswerk gemaakt en tv gekeken… En nu ga ik denk ik nog even lezen en slapen🙂. Morgen staat er een lange werkdag voor de deur. En daar kijk ik naar uit. Deze week en volgende week vrij van school. En stiekem had ik gehoopt wat extra te kunnen werken maar dit is niet het geval.. Ik moet beide weken maar 2 dagen werken… dat betekend in totaal dus 10 dagen vrij… Zo niks voor mij en zo niet gewend. Toch maar proberen te genieten en vooral ook al veel doen voor school🙂.

Hopelijk hebben jullie allemaal fijne kerstdagen gehad !!

4 gedachtes over “Kerst & Verjaardag.

  1. Wat een leuke dagen heb je gehad! Inderdaad moeilijk van je oma. Maar gelukkig is ze er nog! Zo moet je maar blijven denken. Mijn oma is op 5 december dit jaar overleden. Ik mis haar nog elke dag!

Geef een reactie

