I Can’t Make You Love Me

Begrijp me niet verkeerd maar ik ben niet zo weg van Nick en Simon en Lisa. Met Nick en Simon kan ik best af en toe aardig lachen als ze op tv voorbij komen en stiekem ken ik volgens mij veel meer nummers dan ik zelf weet. Maar ik hou over het algemeen niet zo van Nederlandse muziek. Al kan ik van een Nederlands nummer met een mooie tekst net zo goed genieten. Met Lisa heb ik ook net bijzonder veel. Soms heeft ze best wel een mooi nummer maar verder volg ik niet echt wat ze doet. Nu was ik van de week aan het rond snuffelen op Youtube en kwam ik deze prachtige versie van I Can’t Make You Love Me tegen van Lisa en Nick. En wow ik vind hem echt prachtig… Nu vind ik dit sowieso al een mooi nummer… maar ik wilde hem toch even graag met jullie delen.

Een gedachte over “I Can’t Make You Love Me

Geef een reactie

