Het echte leven is weer begonnen


Afgelopen maandag ging na twee weken vakantie weer vroeg de wekker en begon het echte leven weer. Normaal gesproken plan ik een vakantie prop vol… Heb ik nauwelijks tijd om op adem te komen en als niks leuks op de planning heb staan dan ben ik wel aan het werk. Afgelopen vakantie was dat eens niet het geval….

Ik moest maar 4 dagen werken (wat voor mij echt extreem weinig is) maar door de feestdagen en de winkel een aantal dagen dicht was kwam iedereen maar net aan zijn uren. De kerst bracht ik door met familie en vrienden. Met oud en nieuw lag ik ziek in bed. En eigenlijk lag ik een groot deel van mijn vakantie in bed. Ik heb zeker 4/5 dagen nauwelijks van mijn bed afgeweken en vooral veel geslapen en tv series gekeken.
Dat is voor mij echt heel bijzonder en raar…. Maar misschien was het wel eens goed ! Tuurlijk had ik het liefst een vakantie geplant vol prop vol leuke dingen… maar ik denk dat ik deze rust echt een keer nodig had. De eerste 2 dagen moest ik echt onwijs wennen aan het feit dat ik weer in een vast ritme moest komen en weer een drukke planning heb. Maar intussen begint het wel weer te wennen en gister en vandaag heb ik echt veel gedaan in huis maar ook voor school.

In de vakantie heb ik ook niet stil gezeten en vandaag heb ik alle boeken, en lessen samengevat voor mijn examenweken. Want ja ik moet er bijna weer in geloven. Aankomende week ben ik ‘vrij’ om op te kunnen leren en alle projecten af te ronden. Dit gaat ‘goed’. Ik wilde ALLES af hebben van mijn projecten zodat ik me daar geen zorgen over hoef te maken en ik wilde alles hebben samengevat zodat ook daadwerkelijk kan leren en niet nog alles bij elkaar aan rapen ben. Ik ben dus te vrede ! Mijn doelen zijn gelukt… alles is klaar.

Morgen print ik alles uit en standaard ga ik elke dag de eerste dingen doornemen die belangrijk en moeilijk vind. En dan zien we wel hoe gaat verlopen mijn best heb elk geval gedaan. En ja ik ben op dit moment daar in elk geval tevreden mee🙂.

3 gedachtes over “Het echte leven is weer begonnen

Geef een reactie

