Mini Shoplogje !

Tijd voor een mini shoplogje… Eigenlijk koop ik niet zo vaak nieuwe kleding maar nu het zo koud is buiten merk ik stiekem toch wel dat het niet fijn is om maar weinig dikke truien in de kast te hebben. Helaas zijn er afgelopen weken 2 broeken stuk gegaan. 1 Broek was al naar 1x dragen stuk maar ik had helaas geen bonnetje. Toen heeft de mama van een vriendin hem gemaakt maar dat mag ook niet helpen…. Waar aan ligt geen idee want hij zit helemaal niet strak ofzo. En die andere broek was gewoon al onwijs oud en echt versleten maar wel balen.

Gister ging ik daarom na mijn inlever momentje op school nog even de stad in. Ik vind Tilburg geen leuke stad maar ik had de dag ervoor een onwijs gave trui in de etalage zien hangen in Eindhoven (toen ik in de stad was voor mijn eindverslag te laten inbinden) en kon het niet laten even de H&M in te lopen… overal zoeken maar nergens die trui…. Ik vragen bleek die in de etalage de laatste te zijn en niet in mijn maat. Dus ik besloot even in Tilburg de H&M in te gaan.

naamloos naamloos2
Helaas zonder resultaat maar wel kwam ik zoveel andere leuke dingen tegen uiteindelijk ging ik mijn paskamer in met 6 dingen… en eerlijk ? Ik wilde het allemaal ik was op alles verliefd, alles zat leuk en ja ik kon eigenlijk niet kiezen… Maar als ik alles zou kopen zou meer dan 100 euro kwijt zijn en dat ging me wel beetje te ver. Na lang twijfelen besloot ik 1 shirt, 1 trui en de broek mee te nemen. Het shirt en trui lijken misschien wel beetje op elkaar omdat er op beide een doodskop staat waardoor wel beetje twijfelde. Maar ik vond beide zo gaaf en leuk en kon gewoon niet kiezen. En ja die dingen zijn wel echt helemaal me. Dus ik weet zeker dat ik ze dan vaak draag.

Voor deze 3 dingen was ik 50 euro kwijt… hoewel dat helemaal niet duur is ben iemand die dat echt moeilijk vind om aan mezelf voor kleding uit te geven haha maar ben er wel echt super blij mee. Opweg naar het station viel opeens de blik op een super klein winkeltje waar in de raam diverse soorten blikjes drinken stonden die we in Nederland bijna nergens hebben…. Cherry 7 up !! Serieus in New York wilde ik die al proberen en ik heb daar zowat elke supermarkt voor afgezocht. Uiteindelijk heb ik het 1x gevonden en gedronken. Nu MOEST ik het dus hebben… Ik kocht daarnaast nog een blikje vanille cola  en ik wilde deze smaak M&M’s proberen…. Ik liep helemaal happy de winkel uit hihi..

5 gedachtes over “Mini Shoplogje !

Geef een reactie

