Optreden Klasgenootje…

Mooi tekst…die op de wc deur stond geschreven !

Vanmiddag naar het optreden van een klasgenootje geweest samen met een aantal andere klasgenoten. Ik heb in eerste instantie wel een beetje getwijfeld of ik wel wilde gaan gezien de situatie maar uiteindelijk besloot ik dat wel fijn is de gedachten even te kunnen verzetten en iedereen even te zien. Ik was erg benieuwd naar het optreden. Nele is nog jong namelijk 17 en staat echt nog in de bloei van haar leven. Ze heeft een enorme passie voor muziek en na vandaag kan ik met oprechtheid zeggen dat ze talent heeft. Denk dat ze nog onwijs veel kan leren en kan groeien maar ik heb respect op de manier hoe ze tegen dingen aan kijkt en haar grote passie voor muziek.

Vandaag stond ze in een kleine zaal in het voorprogramma en daar gingen we dus uiteraard voor haar heen. Al eerder had ik een nummer van haar gehoord wat ze in Engeland heeft mogen opnemen in de studio waar Birdy haar nummers heeft opgenomen. Dit heeft ze destijds met een prijsvraag gewonnen. Uiteindelijk blij dat ik toch gegaan ben. Leuke middag gehad, fijn om iedereen te zien. Een filmpje van vanmiddag om even mee te kunnen genieten…..

3 gedachtes over “Optreden Klasgenootje…

Geef een reactie

