Get to know me better

knowmebetter
Geboortejaar:
1987
Hoe lang ben je? Ik ben ongeveer 1.58.. en ja ik weet dat dit behoorlijk klein is…
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Ik draaide me en schrok omdat ik mijn kat bijna van bed afduwde… Ik dacht namelijk dat die niet meer op bed lag en schrok er dus van.
Waar ben je op dit moment? Ik zit aan de eettafel in mijn woonkamer onder het genot van een muziekje en een drankje🙂
Single/Relatie? Single
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Spontaan, Realistisch, Onzeker en lief voor de mensen om me heen.

ian

Guy-/Girlcrush: Ian Somerhalder, dit is stiekem toch wel de knapste man ever (in mijn ogen dan)
Wat zou je op dit moment graag willen? Een geldboompje… zodat ik me niet zo druk hoef te maken om alles😉.
Wat is je doel van het leven? Mijn doel is vooral gelukkig zijn.. Ik wil nog zoveel leren, doen en zien van de wereld maar het belangrijkste van alles is dat ik gelukkig ben met de dierbaren om me heen.
Waar ben je bang voor? Voor het maken van verkeerde keuzes
Heb je je rijbewijs? Nee nog steeds niet… en elke keer als ik me voorneem om het te gaan halen komt er weer iets anders op mijn pad wat voor gaat.
Nagellak of lipstick? Nagellak😀
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer… voor mij hoeft het geen 30 graden te zijn maar als het zonnetje schijnt ik een shirtje aan kan en het droog is ben ik een gelukkig mens. Lekker kunnen genieten op een terrasje of buiten kunnen zitten met een goed boek vind ik heerlijk. Bovendien werk ik niet voor niks bij een ijssalon !
Wil je ooit gaan trouwen? Ik heb altijd nee gezegd… Maar zeg nooit nooit he…
Ben je een healthy-freak? Niet echt… ik probeer wel voldoende fruit te eten. Als ik niet lekker in mijn vel zit en voldoende fruit eet helpt dat enorm voor mijn weerstand op pijl te houden. Ik vind veel gezonde dingen ‘lekker’ en met salades maak je me heel happy. Maar met genoeg ongezonde dingen maak je me ook heel happy.

summer
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Ik ben donkerblond… Als kind had ik altijd heel blond haar dus stiekem vind ik dat wel jammer want vond dat altijd wel mooi. Verder heb ik lang haar wat vooral heel stijl is. En is geen krulletje in te krijgen.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik zou graag een nieuwe zwarte spijkerbroek willen. Die wat ik nu heb is zo goed als ‘dood’ dus een nieuwe aan mijn kledingkast toevoegen zou niet verkeerd zijn.
Heb je tattoos/piercings? Nope… Ik ben echt als de dood voor naalden. Het heeft jaren gekost voordat ik oorbellen durfde te nemen (die ik als kind wel ooit heb gehad). Intussen heb ik ze alweer een aantal jaar en zou niet zonder willen. Tattoos vind wel heel mooi maar ik durf ze niet te laten zetten… wie weet ooit.
Draag je een bril? Nope !
Wat is jouw perfecte pizza? Ik eet niet zo heel vaak pizza maar ik vind heel veel pizza lekker… Ik kan genieten van een pizza tonijn maar een pizza Hawaï met veel ananas vind ik ook heerlijk. En een pizza met gehakt, champions ,ui, paprika en kaas en mozzarella vind ik ook heerlijk.
Wat is je favoriete eten/drinken? Mijn favoriete drankje is Spa Citroen… Al jaren drink ik dit standaard thuis ook vind ik Vanille cola en Cherry cola heerlijk. Waar ik echt niet van houd is light drinken dat vind ik 9 van de 10 keer niet te drinken. Qua eten ben ik gek op pasta en gebakken aardappeltjes…. Ik ben ook echt iemand die liever aardappeltjes eet dan vlees :$.
Wat is je favoriete parfum? Mijn vaste parfum is al jaren L’eau Cheap and Chic van Moschino. Laatst heb ik ook de parfum van Ed Hardy Ladies voor mijn verjaardag gekregen wat ik echt heerlijk vind. Ik houd van zoete geuren.
Wat is het laatste wat je kocht? Qua kleding kocht ik als laatste de producten uit mijn shoplog , afgelopen maandag kocht ik als laatste een bioskoopkaartje en als het telt deed ik dinsdag boodschappen… Dat is dus eigenlijk het laatste wat ik echt kocht.
Wat deed je vanochtend om 8:00? Waarschijnlijk draaide ik me toen nog een keertje om :$
Favoriete ijsje? Dat is natuurlijk een Swirl ! En ik ben daarnaast ook gek op schepijs en stroopwafel ijs van Hertog… Je kan je beter af vragen wat ik niet lekker vind qua ijs.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik ben echt gek op uitslagen en lig gerust tot uur of 11 in bed als dat kan… Maar ik ga als niet vroeg mijn bed uit moet wel laat slapen… Ik ben echter geen vaste slaper… Ik wordt van het kleinste geluid al wakker.
pinkpop
Wat zijn je plannen voor 2013? Leuke dingen doen, Festivals en concerten bezoeken, tijd door brengen met mijn dierbare en vooral vastigheid vinden.
Met hoeveel kussens slaap jij? Mijn bed is een waar kussenparadijs altijd al heb ik met veel kussend geslapen en op dit moment liggen er ook 3 in mijn bed..
Ben je een ochtend of een avond persoon? Ik ben echt een avond persoon… s ochtens kan je me niet blij maken met iets. Het duurt meestal aardig lang voor ik op gang kom…
Ben je geordend of rommelig? Ik ben best wel geordend… Ik vind belangrijk dat het er netjes bij staat. In mijn hoofd daar in tegen is het meestal een stuk rommeliger en vraag ik me vaak af waar ik dingen gelaten heb en wat ik allemaal nog moest doen

3 gedachtes over “Get to know me better

Geef een reactie

