Liebster Awards :)

liebster award
Door Suzanne werd ik genomineerd voor de Liebster award tijdens deze awards moest ik 11 feitjes over mezelf vertellen, 11 vragen beantwoorden die Suzanne me stelde en ik moest 11 nieuwe vragen bedenken voor andere bloggers. Best wel iets waar ik even over moest nadenken. Maar onwijs leuk dat ik genomineerd ben.

11 Dingen die je nog niet van mij wist…
1. Ik ben in mijn leven 5 keer verhuisd en woon nu bijna 5 jaar op mezelf.
2. Ik werk in een ijssalon … en houd dus ook enorm van ijs.
3. Ik ben een enorme stresskip .
4. Ik ben echt een avond/nacht mens en heb dus een hekel aan vroeg opstaan.
5. Ik ben gek op aardappeltjes en eet liever aardappeltjes dan vlees of groenten :$.
6. Ik woon midden in de stad, alles is op kruipafstand.
7. Ik ben als de dood voor spinnen en wespen… Als er één zie gil ik alles bij elkaar.
8. Ik ben enigs kind en heb dus (helaas) geen broers of zussen.
9. Ik ben zwaar internet verslaafd en kijk 100 keer op een dag mijn mail en facebook.
10. Ik ben behoorlijk klein en ben slechts 1.58 lang
11. Ik kom uit Limburg dus helaas heb ik ook het wel bekende accent wat daarbij hoort.

De vragen van Suzanne :
1. Wat wilde je vroeger worden en is dat uitgekomen?
Als klein meisje wilde ik vroeger maar 1 ding worden en dat was … MAMA… geen prinses geen piloot of wat dan ook maar nee gewoon mama. Ik liep altijd met poppen rond en bestede er grote zorg aan. Mijn droom is niet uitgekomen haha… Maar zeg nooit nooit😉.
2. Heb je huisdieren?
Ja ik heb een Kat… om gelijk terug te komen op bovenstaande vraag… Misschien is die droom toch wel een beetje uitgekomen want ik behandel Wizzel ook al een baby haha.
3. Van welk alledaags moment kun je het meest genieten?
Ik kan onwijs genieten van uitslapen… en dan wakker worden terwijl het zonnetje naar binnen schijnt. Ook kan ik onwijs genieten van lekker weer en eten koken. Hier heb niet altijd zin in. Maar ik ben iemand die elke dag probeert te koken en echt blij kan worden als ik lekker gekookt heb.
4. Naar welk land zou je nog eens willen reizen?
Ik zou graag meer van Amerika willen zien… Als klein meisje droomde ik er al van om er heen te gaan en elke keer als ik New York op tv terug zie gaat mijn hartje sneller kloppen… Hier ben ik geweest en wat was het gaaf ! Wat lijkt me het gaaf om nog veel meer plaatsen te kunnen bezoeken.
5. Waar ben je bang voor?
Ik ben voor onwijs veel dingen bang…. Bang om belangrijke mensen om me heen kwijt te raken … en ik heb ook een diepe angst voor insecten. Spinnen, wespen enz ik ben er doodsbang voor.
6. Heb je een lievelingsliedje? Zo ja, welke?
Ik hou van onwijs veel liedjes waar ik een mooie herinnering aan heb. En ik heb dan ook wel even getwijfeld welke ik hier wilde neer zetten. Maar ik denk dat mijn favoriete nummer op dit moment nog steeds Gavin Degraw met Not over You is. De tekst is dan misschien niet zo vrolijk maar als ik het nummer hoor word ik dat wel. Ik vind het deuntje geweldig. En eigenlijk vind ik de muziek van Gavin sowieso geweldig. Ik kan daar echt van genieten.
7. Avondje naar de kroeg of avondje op de bank?
Ik houd echt niet van de kroeg. Als er een leuk bandje komt spelen kan ik daar best van genieten maar over het algemeen zou ik liever een avondje op de bank doorbrengen met een leuke film of boek dan dat ik naar de kroeg zou gaan.
8. Waar kun je je mateloos aan irriteren?
Mensen die iemand niet in zijn of haar waarde kunnen laten.
9. Wat is je favoriete feestdag?
Ik heb best lang moeten nadenken over deze vraag want ik ben eigenlijk niet zo’n feestdagen mens. Als dan echt moet kiezen kies ik voor Sinterklaas. Nu vier ik dat nooit meer. Maar vroeger als kind keek ik hier maanden naar uit en was ik zo gelukkig als ik al die mooie pakjes uitpakte. Ik hoop dat alle kinderen elk jaar dat gevoel mogen ervaren😉.
10. Wat doe je als je geen inspiratie voor je blog hebt?
Euhm… dan schrijf ik niet/minder.
11. Hoeveel andere blogs lees je?
Ik weet niet precies hoeveel blogs ik lees…maar ik heb een lijstje met blogs die ik regelmatig bezoek.

Mijn bedachte vragen :
1. Zou je zelf naar het buitenland willen emigreren ?
2. Wie is jouw grote voorbeeld ?
3. Wat zou je overdoen als je iets mocht overdoen ?
4. Wat zou je doen als je een groot geld bedrag zou winnen ?
5. Op wat je bereikt heb ben je het meest trots ?
6. Wat heb je altijd al eens willen doen ?
7. Wat is jouw grootste droom ?
8. Heb je tattoos of piercing ?
9. Wat is jouw favoriete film ?
10. Waar kunnen ze jouw nachts wakker voor maken ?
11. Waar word jij blij van ?

Ik wil deze award doorgeven aan :
1. Eefje ( http://www.mydairy.nl )
2. Saskia ( http://www.iliveformydreams.com/ )
3. Lyanne (http://www.readabook.nl/)

3 gedachtes over “Liebster Awards :)

Geef een reactie

