Waarom kersen awesome zijn !

20080420180539_large
Het klinkt misschien raar maar ik vind kersen helemaal geweldig. Naast het feit dat ik kersen onwijs lekker vind (of dit nou snoepjes, fruit of drinken is). Vind ik kersen ook nog eens onwijs schattig en heerlijk ruiken. Conclusie Kersen zijn gewoon AWESOME. Een paar jaar geleden kreeg ik voor mijn verjaardag een heel kersen pakket vol met badschuim, scrub enz wat vond ik het geweldig. Ook had ik kleine oorbellen en en nog steeds gaat mijn hart sneller kloppen als ik kersjes op een shirt zie staan.

Kijk mee en word net als ik verliefd op kersjes 😉

7up_cherry_antioxidant_1_b1550f94dcbd11e18d6622000a1e9523_7_large
Drinken !!

I_love-Sweet_Cherry-Cherry_Sweetheart_Badlipsmacker-original-coca-cola-cherry

Beauty

vanscherryVans !!

En gaan jullie ook al een beetje water tanden ?

3 gedachtes over “Waarom kersen awesome zijn !

Geef een reactie

