Weekendje weg gewonnen !


Afgelopen maandag laat op de avond toen aan werk was kreeg ik een berichtje van een collega. Heb jij ook al van de actie van Transavia gehoord ? Euhm nee ?
Er werd wat heen en weer geappt en de volgende dag stond ik al om 7 uur in de Piazza in Eindhoven. Daar werd aan de eerste 100 mensen met een paspoort en een koffer een reis weg gegeven naar 6 bestemmingen na keuze. De enige voorwaarde was dat je voor 17 Maart moest vertrekken. Er werd wat heen en weer gebeld, gestrest en geregeld. Behoorlijk wat mensen konden op zo’n korte termijn niet of was onzeker of ze mee konden. Daarom besloot ik om samen met collegaatje te gaan die ook in de rij stond. Zij vond niemand om mee te gaan en dan hadden we dus beide zekerheid. Beide ging de voorkeur het meeste uit naar Berlijn en hier gingen we dan ook voor.

Omdat zij uiteindelijk ook nog een reis naar keuze mocht kiezen hadden we opeens 2 reisjes naar keuze. Dan wilde we graag naar Madrid maar dit was niet handig met reistijden voor ons. Daarom besloten we voor Kopenhagen te gaan. Alleen is beetje onzeker of we daar wel heen kunnen in verband met werk. We hebben daarom besloten sowieso te gaan genieten van ons weekendje Berlijn en dat we dan nog wel zien of Kopenhagen wel of niet lukt.

Het is een raar idee dat je dit jaar waarschijnlijk niet met vakantie zou gaan en dan opeens al bezig bent met het inpakken van je koffer. Maar ik ga gewoon lekker genieten omdat vind dat ik het verdiend heb🙂. Mijn ander collegaatje heeft ook leuke reis gewonnen en die gaat met hele gezin een paar dagen naar Madrid. Uiteraard volgt het verslagje en de foto’s als ik weer terug ben.

2 gedachtes over “Weekendje weg gewonnen !

Geef een reactie

