Update Wizzel….


Gister schreef ik al kort over het feit dat mijn katje niet lekker was en ik een bezoek bracht aan de dierenarts. Na de prikjes zou het aanzienlijk beter moeten gaan. Maar niks was minder waar. Gister ging het niet beter Wizzel bleef onwijs lusteloos en bracht de dag bijna heel de tijd onder het bed door. Toen ik ging slapen kon ik der over halen in een warm dekentje op de bank te laten liggen. Daar lag ze ook in de nacht toen ik wakker werd. Toen volgende ochtend wakker werd lag ze onder het gordijn en was er wederom geen beweging in te krijgen. Ik kon der oppakken en als een baby dragen. Dit kan normaal echt niet en het was zo zielig.

Van alles geprobeerd qua eten maar niks wilde ze… Weer contact op genomen met de dierenarts en ze assistente zou het gaan overleggen. In de tijd dat ik moest wachten op telefonisch bericht terug at Wizzel een paar hapjes (terwijl ik een vreugde sprongetje maakte) kwam het vrijwel gelijk weer eruit. Terwijl eigenlijk niet meer terug hoefde moest ik na dit bericht gelijk komen.

Vandaag was een emotionele dag… Ze deden onderzoeken, en al snel werd duidelijk dat ze daar moest blijven door o.a uitdroging. Een paar uur later werd ik wederom gebeld dat ze foto’s gingen maken en niet veel later dat er toch iets zat en ze gingen opereren. Pff wat vreselijk nieuws allemaal. Ik kan me niet herinneren wanneer ik zoveel gehuild heb tijdens een dag. Kan me voorstellen dat veel mensen zoiets niet begrijpen maar mijn kat is voor mij als een kindje. Tegen de avond wederom gebeld, dat operatie goed was gegaan en ze wat hadden kunnen verwijderen wat de oorzaak zou moeten zijn.

Nu is afwachten hoe ze de nacht door komt, het infuus helpt tegen de uitdroging en hoe ze er morgen voor staat. Als alles goed is mag ze morgen avond naar huis. Afwachten dus…. Maar wat hoop ik dat snel weer samen met mijn oude Wizzel op de bank kan liggen. Want wat is het angstvallig stil naast me😦

3 gedachtes over “Update Wizzel….

Geef een reactie

